HelleH Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Ikke lenge til jeg kna hente valpen min:) 8 uker går fort. Den lille japanske spisshunden kom til verden i går ettermiddag. Jeg er såå spent. Har mark i hele kroppen hehe.
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Gratulerer Håper du legger inn masse bilder etterhvert.
Wilma Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Gratulerer, Gratulerer og masse lykke til
Guest Luckystaff Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Gratulerer så mye!! skjønner godt at du er spent...de 8 ukene blir nok lange... lykke til hvertfall!! vi venter spent på bilder...
Linda Kristin Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Grattis med fødsel og ny valp. Skal bli spennende å følge med når bildene kommer og nurket kommer hjem til deg. Mvh Linda
Guest LeenaM Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Gratulerer og lykke til når valpen kommer i hus!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar