Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei


Carr

Recommended Posts

Jeg er en student på 20 år, har samboer og flyttet til Trondheim fra Oslo for ca. 1 år siden.

Er for tiden hundeløs, dessverre, men er på jakt etter en ny hund. Føler bare for at det er så vanskelig å time studietid og valp. Men skal nok få det til =)

Jeg er så altfor glad i alle hunder så når det gjelder valg av hunderase så står jeg jo mellom så og si alle rasene som finnes, men i mellomtiden så får jeg sitte her inne å misunne alle som har hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det lar seg gjøre, men da må man skaffe seg en valp i løpet av feriene, for eksamene kommer snikende så vanvittig fort.. Vil nok tro at dressur kan være tidskrevende. Håper på valp i bursdagsgave da.. Men må ikke ha noen høye forventninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe jeg har ønsket meg valp i bursdagsgave siden jeg var 5 år, hvert år på toppen av lista. Men neida... så i sommer tok jeg saken i egne hender.

Du har nok rett i at akkurat denne tiden er vel ikke den beste å skaffe en liten en på, jeg er veldig glad for at jeg fikk sommeren på meg, tror ikke jeg hadde klart det hvis ikke, eller hadde jo klart det, men tror ikke jeg ville fått den hunden jeg ville ha av det.

Blir spennende å se hvilke raser du sirkler deg inn på etterhvert da, er det noen spesielle som skiller seg litt ut eller? Noe du ikke vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen jeg vil ha ja... I løpet av det siste døgnet har jeg havnet på norwich terrier, har også sett litt på affenpinscheren, synes den er så rar at det er sjarmerende. Har jo havnet på en liten hund, men det er fordi jeg føler for at det kan være litt feil å ha en stor hund i en leilighet på 50 kvadratmeter. Tror jeg havner på norwich terrieren, men det er så få oppdrettere av dem :lol: Kunne jo nevnt et par 100 hunderaser til som jeg ønsker meg.. hihi. Ser at du har dalmantiner, de er en av dem.. =)

Lenke til kommentar