Gå til innhold
Hundesonen.no

Ain Zafir Djilál


Moghrebi

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle gjøre en test av hvordan bildeforumet funker. Riktignok er jeg ikke noen tilhenger av at hunder brukes til testing, men i akkurat dette tilfellet tror jeg ikke at testhunden lider noe særlig... :whistle:

Dette er altså lille Djilál, også kjent som Lille Knirkedyret. Han er den yngste av mine tre sloughi-gutter, og blir 12 uker gammel om noen dager:

DSC01443.JPG

Her har Djilál akkurat blitt kjent med sin nye tante, som øyeblikkelig forsto hvilke behov en liten valp har på kalde, sure dager - innpakking i varme klær:

DSC01373.JPG

Djilál synes at halvbror Azaar er veldig stor og opptar altfor mye plass i sofa'n....:

IMG_2156.JPG

... men heldigvis er Djilál kreativ nok til å finne tilstrekkelig sofaplass til sin lille kropp:

DSC01360.JPG

Men når både Azaar og Bahij opptar plass i sofa'n, da er det bare én ting å gjøre: man må stable seg i høyden:

IMG_2230.JPG

Er det mat eller er det en leke? Djilál er ikke helt sikker, men løser problemet ved å leke med maten - en hønsevinge:

IMG_2146.JPG

Det er viktig å sitte korrekt når man spiser:

IMG_2216.JPG

Men det viktigste av alt i hele verden, er å ligge godt og varmt - det vet jo enhver sloughi:

DSC01346.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme mangler her, men når jeg åpner bildene i nettlesern først, så kommer de med i innlegget også...

Wierd...

Merkelige adresser til bildene, hvor laster du opp.?

Jeg bruker Picasa Web Albums: http://picasaweb.google.com/. Men jeg har opplevd før at det ikke har gått an å linke til enkelte bilder, uten at jeg har funnet ut hvorfor.

Kanskje finner jeg det ut ved hjelp av dere? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke alle bildene, men han var jo herlig :lol:

Får han ligge og kose med de voksne, eller er holder de litt avstand?

Edit: Fikk feilmelding på testlinkbildet.

Nei, guttaboys holder litt avstand til valpedyret. Han ligger så urolig og driver og snur og vender på seg til stadighet, og det forstyrrer de mer sedate voksne karene.

Feilmeling på testlinken også, ja. Himla irriterende, for det kommer opp i nettleserne (både Firefox og IE) når jeg limer linken inn der. Hvorfor får jeg se det, og ingen andre? Og hvorfor vises noen bilder, og ikke andre, når alle sammen ligger på Picasa og jeg har brukt samme metode for å få fram linkene derfra?

Mycket snålt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd flere ting på bildene i innlegget ditt, men virker som om noe blokerer linking, for når man limer adressen inn i nettleser så kommer det jo opp, å da også opp i innlegget etterpå...

Så at ikke alle bilder oppfører seg likt er rart, finner ingen fellestegn på feil i adressene heller...

Alt er bare tilfeldig.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel heller legge ut link til Picasa-sidene hvor bildene ligger:

Djilál synes at halvbror Azaar er veldig stor og opptar altfor mye plass i sofa'n....:

Link

... men heldigvis er Djilál kreativ nok til å finne tilstrekkelig sofaplass til sin lille kropp:

Link

Men når både Azaar og Bahij opptar plass i sofa'n, da er det bare én ting å gjøre: man må stable seg i høyden:

Link

Er det mat eller er det en leke? Djilál er ikke helt sikker, men løser problemet ved å leke med maten - en hønsevinge:

Link

Det er viktig å sitte korrekt når man spiser:

Link

Virker disse linkene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...