Mirai Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Vi gikk bort til jordet for å la hundene springe litt, her er bildene (vet jeg la dem i min hund, men må teste bildeforumet) :
Toril Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Jeg blir alltid i så godt humør av å se bilder av happy hunder og litt ekstra når digre Mona er med Flotte bilder.
Peers Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Fine bilder Siri ser like gal ut som alltid *ler*
Wilma Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Kjempefinte bilder :angry: Det virker som Siri alltid er glad!
PsychoLynx Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Veldig artige bilder! Bridie og jeg vil veldig gjerne være med på et jorde engang!
Renate A Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Blir alltid så godt humør av å se bilder fra deg, hundene dine ser så fornøyde ut, og alle de uttrykkene til Siri
Mirai Skrevet 18. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Ja, Siri ser stort sett ut som hun alltid har noe å gjøre :angry: Hvertfall når det finnes så morsomme ting som å løpe frem og tilbake å finne på! Veldig artige bilder! Bridie og jeg vil veldig gjerne være med på et jorde engang! Du får si ifra om du tilfeldigvis befinner deg på et jorde i Vestfold engang ..ellers så er vi jo innimellom i Hamar, og det er vel ikke all verdens stykke fra deg?
PsychoLynx Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Du får si ifra om du tilfeldigvis befinner deg på et jorde i Vestfold engang ..ellers så er vi jo innimellom i Hamar, og det er vel ikke all verdens stykke fra deg? Ja jeg pleier ofte å befinne meg HELT på jordet i Vestfold Men skal rope om jeg er i distriktet jeg. Ellers er det fritt frem til å rope når du skal til Hamar. Går ann å møte deg der da :angry:
Mirai Skrevet 18. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Ja jeg pleier ofte å befinne meg HELT på jordet i Vestfold Men skal rope om jeg er i distriktet jeg. Ellers er det fritt frem til å rope når du skal til Hamar. Går ann å møte deg der da Snakket nettopp med pappa i telefonen og han hintet til at det var jo VELDIG hyggelig når vi var der oppe på besøk Så skal se om vi har en helg om ikke så alt for lenge.. Har en bestemor som også trenger besøk.
PsychoLynx Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Snakket nettopp med pappa i telefonen og han hintet til at det var jo VELDIG hyggelig når vi var der oppe på besøk Så skal se om vi har en helg om ikke så alt for lenge.. Har en bestemor som også trenger besøk. Hyl på oss da!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar