Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten tur på jordet


Mirai

Recommended Posts

Ja, Siri ser stort sett ut som hun alltid har noe å gjøre :angry: Hvertfall når det finnes så morsomme ting som å løpe frem og tilbake å finne på!

Veldig artige bilder! Bridie og jeg vil veldig gjerne være med på et jorde engang! :whistle:

Du får si ifra om du tilfeldigvis befinner deg på et jorde i Vestfold engang :wub:

..ellers så er vi jo innimellom i Hamar, og det er vel ikke all verdens stykke fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra om du tilfeldigvis befinner deg på et jorde i Vestfold engang :wub:

..ellers så er vi jo innimellom i Hamar, og det er vel ikke all verdens stykke fra deg?

:whistle: Ja jeg pleier ofte å befinne meg HELT på jordet i Vestfold :P Men skal rope om jeg er i distriktet jeg. Ellers er det fritt frem til å rope når du skal til Hamar. Går ann å møte deg der da :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja jeg pleier ofte å befinne meg HELT på jordet i Vestfold ;) Men skal rope om jeg er i distriktet jeg. Ellers er det fritt frem til å rope når du skal til Hamar. Går ann å møte deg der da ;)

Snakket nettopp med pappa i telefonen og han hintet til at det var jo VELDIG hyggelig når vi var der oppe på besøk :lol: Så skal se om vi har en helg om ikke så alt for lenge.. Har en bestemor som også trenger besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...