Gå til innhold
Hundesonen.no

Rasekatter


Line_

Recommended Posts

Hvam rasekatter kunne du tenkt deg hvis du skulle hatt en (til)?

Jeg kunne tenkt meg:

Siam (mamma og bestemor drev oppdrett)

Oci

Norskskog katt

Maine Coon

Birma

Og maaaaange andre :)

her er et bilde av barnebarna til Mon mors katter..

beatrice.jpg

Kattene til mamma het CH Elvis av Rubicon(mangla 1 int. cert for å bli INT CH.) og Barcarole(mangla 1 cert for å bli NUCH).

Barcarole ble beste avlshunn orientalsk korthåret i 1981 og elvis ble beste avlshann -81!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hund koster fler tusen det også da :wink: Man betaler for det man önsker seg vettu , selv har jeg betalt 14 tusen til sammen for mine katter !og dem er värt hver eneste krone :mrgreen: Hunden min var gratis da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja... Men hadde jeg betalt for en katt hadde jeg ikke turt å ha den ute engang, og mange rasekatter lever hele livet inne, gjør de ikke det? Det er sikkert sosialt og koselig, men... Jeg føler at man kan gjøre litt mer med en hund enn med en katt som bare gir f i deg ;)

Må bare nevne at jeg har tre katter selv, så det er ikke sånn at jeg ikke liker katter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er vel mer selvstendig enn dem gir F ! Rasen MCO er mer som en hund enn katt , den er vel sånn midt i mellom :wink: Har en perserblanding her hun er meget selvstendig med di 2 andre er totalt avhengi av mamman sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...