Hampus Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Har ei venninne som skal stille sin irske setter for første gang i helga. Hun har ikke kjøpt noe utstillingsbånd og lurer på hva slags som er mest vanlig brukt på settere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Hvis hun skal kjøpe her i Tromsø har de ikke på "den store Dyrebutikken", ikke på FK butikken, ikke på Gullfisken zoo, og var dårlig utvalg på polarsenteret. Kjøpte på Fugler og Akvarier i dag, men det var lite igjen der også. Er vel bare den + Tropehagen på Pyramiden (+ evt. veterinær?) som er igjen da Så det er sagt. Veldig utleita, jeg fant ikke retrieverkobbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 17. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Hvis hun skal kjøpe her i Tromsø har de ikke på "den store Dyrebutikken", ikke på FK butikken, ikke på Gullfisken zoo, og var dårlig utvalg på polarsenteret. Kjøpte på Fugler og Akvarier i dag, men det var lite igjen der også. Er vel bare den + Tropehagen på Pyramiden (+ evt. veterinær?) som er igjen da Så det er sagt. Veldig utleita, jeg fant ikke retrieverkobbel. Ja det straffer seg å være ute i siste liten... Men i verste fall så har jeg et par hun kanskje kan låne om ikke akkurat i 100% rett farve. Bedre med et utstillingsbånd i feil men nøytral farve, enn et tykt halsbånd synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2008 Utstilling med fuglehund er mye mer uhøytidelig enn på andre raser. Folk kommer i jaktklær og med alle slags bånd, vanlig kobbel, strupebånd osv Så det er ingen krise om en ikke har et 100% perfekt bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar