Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytte hjemmesidenavn!?!

Basse

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Har funnet ut at jeg kanskje vil endre adressen til hjemmesiden min, så har lager en liten avstemming her.

Stem på det du synes høres best ut! (PLEASE ikke stjel de selv da, det tok sin tid å finne de!)

Kom også gjerne med andre forslag!

Husk at bak det navnet jeg har skrevet skal det stå piczo.com

Jeg har lagt ut forslag til adresser som ennå ikke er opptatt..

Den jeg Mest lyst på var desverre tatt :) (www.ksb.piczo.com) Ble nesten litt irritert, for det var jo omtrendt Ingenting på den! Men det kan jo hende personen driver å lager den nå da :D

Stem og kommenter i vei! :)

Skrevet
Kat' date=' men det er kanskje for kort..? :?[/quote']

Vet ikke jeg.... Hmm.... Greier ikke å bestemme meg, er derfor jeg trenger hjelp :D

Takk, liker den jo litt selv også, men adressen kan vel kanskje virke litt fjortis :) Hehe...

Har litt av navnet mitt i den da: katakozi

Var egentlig ikke fjortis når jeg laga den akkurat, det ble bare sånn hehe.. Men z'er får liksom folk til å tenke på fjortiser :D

Og vil liksom ikke at folk ikke har lyst til å gå inn på siden fordi de ikke orker å gå inn på en side de tror er en "overfjortis-dolla-side"

Skrevet

Hehe :) Trodde det... :D Men jeg bare tenker at om jeg har den samme adressa om noen år også (noe som kanskje ikke er veldig sannsynlig, men siden jeg sikkert innen den tid har gått over til f.eks frotpage og finni en bra side å hoste hos), så tjaa (eller kanskje ikke, hmm hmm hmm; varemerke? hmmm :-k )...?

Adressa er jo www.katakozi.piczo.com, mens navnet på den er jo Katarinas hjemmeside, så...

(blir Gal av å drøfte med meg selv :) )

Derfor syns det alltid greit å høre hva andre synes :D

Sånn at jeg kan få bestemt meg selv... :D

Jeg skriver Altfor mange :wink::D osvosv altså :roll:

Skrevet

Husk a skriv i gjesteboken da!!!!!! :)

(Regner med at dere blir frista til å ta en titt på siden når dere alikevel skal være med på å bestemme navn på den :))

Skrevet

Har funnet noen til navn som går jeg:

K.s.b

ksb=}

K_s_b

hmm, vanskelig å stemme på de da mennn, kan jo ikke bytte ut noen eller legge til noen nå heller :D

Skrevet
hihi' date=' vet du hva? jeg leser skjelden hele adressen til en side, så jeg har alltid trudd at siden din hetk katokzi ;) men det var viss katakozi![/quote']

Hehe :D

Det er (foreløpig i alle fall) katakozi den heter ja;)

Pleier ikke egentlig legge så merke til en adresse til en side, men det er vel oftest slik at man legger bedre merke til seg selv og sitt ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvis han faktisk er blanding av havanais og malteser så er han ikke en maltipoo i det hele tatt. Maltipoo er blanding av malteser og puddel (poodle, derav -poo-delen av navnet).  For det første bør han sjekkes for alle arvelige helseproblemer som forekommer både hos havanais og malteser. Det er vel noe allergi, øyeproblemer og kneledd/albueledd ihvertfall. Så bør du ha oversikt over gemytt og helse hos begge foreldrene og helst søskenene og gjerne halvsøsken eller andre nære slektninger til hunden. Det hjelper ikke at din hund er snill og frisk, hvis han er unntaket i kullet. Da risikerer du å avle videre på problematiske gener, selv om det ikke har vist seg hos din hund. Dette er hovedårsaken til at raseavl er lettere å gjøre på en god måte, fordi man har registrert statistikk over helsedata i flere generasjoner. Hvis du tenker å få valper så kan det uansett også være greit å gå NKKs oppdretterskole, det er mye viktig informasjon der uavhengig av om du avler på renraset eller blandingshund. https://www.nkk.no/kurs-utdannelse-og-aktiviteter/kursoversikt-alle/ Generelt tenker jeg at det er veldig mange hunder som omplasseres og unødvendig å avle om man ikke har noe målrettet tanke for det, som de fleste seriøse oppdrettere har for rasehunder når de studerer helse- og utstillingsresultater. Det finnes mange gode og snille hunder som trenger et hjem.       
    • Hei. Jeg har en maltipoo hund som er blanding av havanes og malteser. Veldig godt gemytt på han. Rolig og veldig snill. Ble 2 år 17 juli. Hvordan kan jeg gå fram? Han er i ekstase å merker han er ungdoms tiden nå. Trenger litt tips . Vil gjerne forme han videre pga hvor fin han er. 
    • Alle dyr har naturlige instinkter som styrer dem. Noen er byttedyr, som lever av gress, bær og annet de finner i naturen, og som har fluktinstinkter når det er noe i nærheten de oppfatter som fare. Typisk eksempel er hester, sauer, hjortedyr osv. Noen er rovdyr som lever av å fange, drepe og spise andre dyr. Både katter og hunder er rovdyr, samt ulv, gaupe, bjørn osv. Fra lenge før hunder (og katter) ble domestiserte og holdt som arbeids- og kjæledyr har dette vært instinkter som rett og slett har holdt dem i live. Det er naturlig adferd å jage og drepe, men vi har avlet bort veldig mye av de sterkeste instinktene. Ulike dyr har også ulikt språk og væremåte, og de aller fleste kommuniserer best med sin egen art. Og så er det noen som kommuniserer på tvers av arter, i varierende grad. Anbefaler å lese litt om språk og adferd både hos hund og katt, og som sagt få hjelp fra fagfolk.
    • Hvorfor er det sånn at alle katter skal jages?
    • Det er jeg også redd jeg må gjøre. Omplassere kattene. Men er vanskelig fordi har blitt så glad i dem.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...