Heidi Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Hvilke raser står på din favorit liste hvis du kunne velge 5? Mine 5 favoritter er: - Schæferhund - Doberman - Golden retriver - New foundlandshund - Papillon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Tja det er jo så mange å velge mellom men må jeg velge tror jeg det blir: -Dobermann -Grand danois -Pincher Tjekkisk ulvehund( men kun fordi de er nydelige, vet ikke om jeg hadde i virkeligheten satset på en slik) -irsk ulvehund/eller skottsk hjortehund -kremgul shæfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 - Staffordshire bull terrier :mrgreen: - Amerikansk staffordshire terrier - Rottweiler - Chihuahua - Mops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 1) Chihuahua 2) Japansk spisshund¨ 3) Pomeranian 4) Alaskan Husky 5) Beagle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 1 Chinese crested 2 Skots hjortehund 3 Collie 4 GD 5 Pomeranian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 1. Chihuahua 2. dobbis/pincher 3. japansk spisshund 4. schæfer 5.Saluki alle de under chihuahua er plassert i tilfeldig rekkefølge fordi de alle er så utrolig nydelige... og det går ikke ann å plassere dem i rekkefølge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Tror nok det må bli noe slikt som dette! 1. Fransk Bulldog 2. Pinscher 3. Dobberman 4. Rottweiler 5. Grand danois Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Mine blir: 1. Springer/Border Collie blanding *MÅ HA* 2. Broder Collie 3. Labrador 4. Husky 5. Pomerian Jeg tok med en blanding, men det er fordi jeg bare elsker den blandingen, og jeg har såå lyst på en sånn, helst hanne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Old english sheepdog Amstaff/Pitbull Collie Bullmastiff Picard Sinnsykt vansklig med bare 5 da :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 Mine blir: 1. Springer/Border Collie blanding *MÅ HA* 2. Broder Collie 3. Labrador 4. Husky 5. Pomerian Jeg tok med en blanding, men det er fordi jeg bare elsker den blandingen, og jeg har såå lyst på en sånn, helst hanne. Synes chicka (var det riktig?den sorte hunden med de blå øynene) er UTROLIG flott, øynene er helt nydelige ! Hilsen Michelle & Askepott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 Hej, Det er da ikke så nemt Her kommer de så: Fila Brasileiro Tosa Inu Broholmer Grand Danois Mastino Napoletano Mange hilsner herfra farmen Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 1. Staffordshire bull terrier 2. Boerboel 3. Cane Corso 4. Rodeshian Ridgeback 5. Grand Danois Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 Smurf: Oj, har aldri visst om noen som har hatt filaer. Hvordan er de egentlig? Har hørt at de er aggressive og mistroiske mot fremmede. Men det er sikkert teite rykter som vanlig Ble nysgjerrig jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 Synes chicka (var det riktig?den sorte hunden med de blå øynene) er UTROLIG flott, øynene er helt nydelige ! Hilsen Michelle & Askepott ! Tusen takk, Michelle, jeg syntes selvflølgelig at hun er verdens nydeligste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 Mine favoritter er nok: Grand danois boxer doberman dogue de bordeaux Schæfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 hmmm dettte er jo egentlig vannskelig har så mangen favoritter. vi får se om jeg kan begrense det til 5 hunder da. 1. Japansk Spisshund (selvfølgelig) 2. Samojed (selvfølge det også) 3. Siberian Husky ( sjekk denne siden da http://www.husky-petlove.com/ ååå gud jeg har sååå lyst på en valp i fra den kennelen. 4. Alaskan Malamute 5. Dogge de Brodeux (noen tom har sett Turner & Hoch?) 6. ha ha ha lurte dere der ja, tror jeg klarte å stoppe i tide, som dere ser så liker jeg jo de polare hundene da men Japanerene står nå for tiden høyest på min liste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 18. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2005 det finnes sa mange fine hunder, men de fem jeg liker best er nok: - nova scotia duck tolling retriever (toller) - staffordshire bull terrier - labrador - australsk kelpie - dverg pinscher off, det var vanskelig... :? :oops: liker sa mange raser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 19. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2005 Det må bi slik: Schäfer Toller Leonberger Briard Howavart Trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 20. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 1.Blanings hunder :D/ 2.Bearded Collie 3.Kooikerhund Love 4.Chihauahua 5.Pomeranian Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 hvorfor " " etter bearded collie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 20. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 Fordi den første hunden min var en Bearded collie og jeg savner han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 20. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 Fordi den første hunden min var en Bearded collie og jeg savner han. Er den død eller? Hvis jeg må spørre altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 20. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 Ja, vi måtte avlive han for rundt 3 år siden. Han ble så agressiv mot oss og andre. Han hadde ikke så god start på livet. Vi fikk han ikke før han var 4 år. Vi vet ikke hva som skjedde han ble bare mer og mer agressiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Min liste er som følger: 1. Portugisisk vannhund! YEY! 2. Old Englisg Sheepdog (søte da) 3. Spansk vannund 4. Schäferhund 5. Dobbermann/Afghaner =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 * Cavalier king charles spaniel * Collie * Border collie * Husky * Schäfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar