Taz Skrevet 7. April 2005 Rapporter Share Skrevet 7. April 2005 Va litt vanskeligt å bare sei 5 raser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kine Skrevet 7. April 2005 Rapporter Share Skrevet 7. April 2005 Skal vi se her da. Rottwailer Dobbermann schefer husky grand d Pluss mange andre. har jo dacks selv så er jo litt gla i den å da men det var en rase jeg aldri skulle ha sa jeg men det ble bare slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaLex Skrevet 12. April 2005 Rapporter Share Skrevet 12. April 2005 amr. staffordshire terrier bullmastiff dobermann rottweiler grand danoise / alskan malamute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linevh Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Liker små hunder Så det må nok bli: 1)Jack Russel Terrier 2)Basenji 3)Dvergpinscher 4)Mops 5)Norfolk terrier Basenjii (tenk så velsignet stille...hehe) Heheheh der tok du mektig feil.... Heheheh bestemoren min er oppdretter av denne rasen og de kan gi lyd fra seg ja... Tro meg! Greit nok de kan ikke bjeffe, men jodle, ule og PIPE... det kan de! Hehehehe biggrin.gif haha, Basneji er kjent for "sanghunden" eller "snakkehunden" fordi den gir fra seg så sinnsykt mange forskjellige lyder. Og den er nesten aldri stille *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 1. Cairn Terrier 2. West highland white terrier 3. Norwich terrier 4. Border collie 5. Australsk Terrier Det går nå i terrierene, jeg liker også små hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 1. Dalmatiner 2. Grand danois 3. Boerboel 4. Blodhund 5. Gordon Setter (tilfeldig rekkefølge. Kanskje bortsett fra den øverste ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 1. Finsk Lapphund (sjokk!) 2. Alaskan Malamute (VAKRE) 3. Berner Sennen (Etter jeg så Ola Odelsgutt av Hiselfoss har jeg forelska meg helt 4. Pomeranian 5. Shetland Sheepdog. + en haug av andre raser, spess spisshundrasene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 1: Mops (åffkårs) resten kommer veldig tilfeldig.. å gjelder utseendemessig 2: Basenji (guud, de er så vakre) 3: Grand Danois 4: Basset Hound 5: Er litt små fasinert at Dverg Pichere meeen.. Er alltid usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Favorittraser, kun etter utseende: 1. langhåret schæfer med sånn farge: http://www.vandenheuvelk9.com/kesistand.jpg 2. Sheltie 3. Collie langhårs 4. svart, langhåret schæfer 5. blå merle, australian shepherd Mine 5 favoritter, ut i fra gemytt, bruk og utseende osv. Altså, raser som jeg tror passer for meg og som jeg liker godt! 1. sheltie 2. collie (langhåret vel og merke- men har begynt å falle for korthåret også!) 3. riesenschnauzer 4. flat coated retriever. 5. australian sheperd (eller muligens toller..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Groenendael Tervuren Aussie Australsk Kelpie Border collie Synes vel egentlig ingen av disse hundene er sånn utrolig pene (med unntak av aussien), men absolutt hunder jeg kunne tenke meg å ha i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Mine 5 er: - Siberian husky - Alaskan malamute - Alaskan husky - Golden retriever - Samojed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 hmm Border Collie Schäfer Australian Shepherd ooog, egentlig de jeg kunne tenkt meg akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 her dro dere jammen opp en gammel tråd gitt hele 3 år gammel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 1. Smooth Collie 2. Beauceron 3. Rough Collie 4. Bull Terrier 5. Doberman En herlig blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Her er min topp 5: Petit brabancon (selvfølgelig...) Japanese chin Mops Tibetansk spaniel Dansk/svensk gårdshund Liker de små jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lolle Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Må jeg velge fem raser, må det bli : -Bichon Frise -Finsk Lapphund -Svensk Lapphund -Buhund -Svart elghund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Må jeg velge fem raser, må det bli : -Bichon Frise -Finsk Lapphund -Svensk Lapphund -Buhund -Svart elghund :rolleyes2: Gøy å se buhunden på en sånn liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Hehe! Enkelt! Staffordshire bull terrier Amerikansk staffordshire bull terrier Pitbull Irsk ulvehund Langhåret dachs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 1. Finsk Lapphund :rolleyes2: 2. Aussie 3. Rottweiler 4. Siberian Huskey 5. Tervuren Slik tror jeg listen min er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 1. Border Collie 2. Aussie 3. Kooikerhund 4. Samojed 5. Hovawart Det er disse hundene jeg kanskje har lyst på i fremtiden;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 5 Raser :rolleyes2: Litt vanskelig men : D 1.Border Collie. 2.Schæferhund 3.Leonberger 4.Berner sennen 5. Aussie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 1. Chihuahua 2. Russian Toy 3.pryski krysarik ( om det er slik det skrives.. ) 4.Welsh Corgi Pembroke 5. Schäfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protector Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 1. Dogo Canario 2. Presa Canario 3. Rottweiler 4. Dachs i de fleste varianter 5. Whippet Ellers har jeg sansen for Dverg Pinchere, selv om dette er uaktuelt å eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk.Lene Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 1. Beauceron. Savner å ha en beauceron i hus, og jeg skal ha en igjen i fremtiden 2. Bichon Havanais. 3. Dverg Dachs. 4. Cane Corso. 5. Saluki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilde&divo Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Vanskelig! Det er forskjell på hva jeg ønsker meg og hva som funker i praksis. Elsker malamutens måte å være på, men den er ikke trenbar som en schäfer. Et forsøk: shiloh shepherd white shepherd malamute eurasier berner sennen Skulle også vært plass til american akita, saarloos ulvehund og samojed, for ikke å snakke om belgerrasene. Er litt schizofren når det kommer til hunderaser tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar