LindaM Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Ja, jeg har egentlig sliti litt med å finne ut hva slags fotoalbum jeg skal ha på hjemmesiden min.. men jeg har endelig funnet ut at jeg skal bruke simpelviewer har bare et problem... jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke det :blush: noen som kan forklare meg hvordan det fungerer? *føle seg liiiitt dum...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Det eneste jeg vet er at man må ha et sted å laste opp bildene (potobucket osv), fordi SV kun er en bildeframviser, men utover det skulle jeg gjerne hatt en innføring jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 "Simple"viewer er vel ironisk nok noe av det vanskeligste å bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 "Simple"viewer er vel ironisk nok noe av det vanskeligste å bruke.. Nei, ikke hvis man bruker Porta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Nei, ikke hvis man bruker Porta Næmmen! det funka jo! Tusen takk og vanskelig var det heller ikke! jeg som trodde det var så komplisert :blush: EDIT: det eneste som var litt irriterende/forstyrrende var at det sto Powered by porta. i veldig stort, i forhold til all den andre skriften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Porta var genialt, men hvordan får jeg linket de opp til siden min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Det jeg skal gjøre er å lage linker.. for hvert enkelt album liksom Sånn at det står dato, hva albummet inneholder + et bilde av alle bildene som er inne på albummet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Ja, det hadde jeg også tenkt, men jeg får bare opp html adressen, eller filadressen, og jeg får den dermed ikke opp som link på siden min, for da må jeg ha url link...noen som vet hvordan jeg får det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Du må jo få lagt galleriet ut på nettet på et vis. Har du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 16. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Du må jo få lagt galleriet ut på nettet på et vis. Har du gjort det? ehm.. det er det jeg sliter med nå :blush: finner liksom ikke ut hvordan jeg kan gjøre det men hva har du gjort da? For du har jo bare brukt simpleviewer, ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Jeg får det ikke til... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Jeg får det ikke til... <_< Har du webhotell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Jaja^^ jeg har både webhotel og domene hos one.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Jaja^^ jeg har både webhotel og domene hos one.com Ja, men da kan jeg hjelpe deg Hva er msn adressen din? Så kan vi ta det der. Du kan godt sende den på PM, så legger jeg deg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 "Simple"viewer er vel ironisk nok noe av det vanskeligste å bruke.. Det heter jo Simpleviewer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 23. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg har i allefall fått det til nå, og da bare kneler jeg for Marthe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2008 Hmm.. eg lurer på ein ting. Kva skal eg gjere for å bildene frå porta og inn i simpleviewer? Og reknar med at eg skal laste opp mappa porta lagde til meg på webhotellet mitt, men må ikkje bildene ein brukar i simpleviewer i ein spesiell mappe? Hmm.. Det er vel ingen som kunne tenke seg å forklare litt nærmare om kva eg skal gjere? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skovly Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2008 Hmm.. eg lurer på ein ting. Kva skal eg gjere for å bildene frå porta og inn i simpleviewer? Og reknar med at eg skal laste opp mappa porta lagde til meg på webhotellet mitt, men må ikkje bildene ein brukar i simpleviewer i ein spesiell mappe? Hmm.. Det er vel ingen som kunne tenke seg å forklare litt nærmare om kva eg skal gjere? ... Om du sender meg en PM så kan jeg prøve å forklare deg :-)Mye enklere å ta slikt over tlf. Er ikke så god på å forklare, men kan gjøre et forsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar