Gå til innhold
Hundesonen.no

Simpelviewer..


LindaM

Recommended Posts

Ja, jeg har egentlig sliti litt med å finne ut hva slags fotoalbum jeg skal ha på hjemmesiden min.. men jeg har endelig funnet ut at jeg skal bruke simpelviewer :punk:

har bare et problem... jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke det :blush:

noen som kan forklare meg hvordan det fungerer? ;)

*føle seg liiiitt dum...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hvis man bruker Porta :P

Næmmen! det funka jo! Tusen takk :)

og vanskelig var det heller ikke! jeg som trodde det var så komplisert :blush:

EDIT: det eneste som var litt irriterende/forstyrrende var at det sto Powered by porta. i veldig stort, i forhold til all den andre skriften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få lagt galleriet ut på nettet på et vis. Har du gjort det?

ehm.. det er det jeg sliter med nå :blush:

finner liksom ikke ut hvordan jeg kan gjøre det :whistle:

men hva har du gjort da? For du har jo bare brukt simpleviewer, ser det ut som :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hmm.. eg lurer på ein ting. Kva skal eg gjere for å bildene frå porta og inn i simpleviewer? Og reknar med at eg skal laste opp mappa porta lagde til meg på webhotellet mitt, men må ikkje bildene ein brukar i simpleviewer i ein spesiell mappe? Hmm.. Det er vel ingen som kunne tenke seg å forklare litt nærmare om kva eg skal gjere? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. eg lurer på ein ting. Kva skal eg gjere for å bildene frå porta og inn i simpleviewer? Og reknar med at eg skal laste opp mappa porta lagde til meg på webhotellet mitt, men må ikkje bildene ein brukar i simpleviewer i ein spesiell mappe? Hmm.. Det er vel ingen som kunne tenke seg å forklare litt nærmare om kva eg skal gjere? ...

Om du sender meg en PM så kan jeg prøve å forklare deg :-)Mye enklere å ta slikt over tlf.

Er ikke så god på å forklare, men kan gjøre et forsøk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...