Vala Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Kan være dette bare skjer hos meg idag.. for det startet akkurat nå når jeg logget meg inn på Doggis. Men altså, mens siden laster ned (altså hver gang jeg klikker meg videre), så "hopper" skjermbildet noe SINNSYKT! Det skjer bare inne her, så jeg lurte på- er det noen grunn til dette egentlig? Fryktelig irriterende iaf. Og nei, jeg kjører ikke FF, men IE... EDIT: nei ****, nå skjer det over alt jeg "besøker"... da er det tydeligvis mitt skjermbilde som kanskje går til hilvete :SSSSS *buhuuuu* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Bæhæ, det er normalt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Ikke noe unormalt her heller. Og jeg bruker også IE. Edit. Så editen din nå :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Sånn apropo hopping... Hos meg hopper siden til helt øverst hver gang jeg trykker på den knappen som før het siter.. Utrolig irriterende å måtte scrolle seg ned til der hvor jeg var hver gang. ESPEN!! Fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Hos meg skjer det bare når jeg er på finn.no, ellers er alle plassene normale Edit: Det har skjedd på alle datene jeg har vårt på (altså når jeg har vært på finn.. <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Sånn apropo hopping... Hos meg hopper siden til helt øverst hver gang jeg trykker på den knappen som før het siter.. Utrolig irriterende å måtte scrolle seg ned til der hvor jeg var hver gang. ESPEN! Fikse! Nå må du ikke be Espen tukle med ting, det funker nemlig helt fint hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Nå må du ikke be Espen tukle med ting, det funker nemlig helt fint hos meg Åff kårs må Espen tukle med ting, det er jo jobben hans må vite...! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Det er helt normalt her. Jeg vet ikke hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Vala, Bilde hopper opp og ned :S Må være noe på din PC vennen, prøv og slette cookies:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 19. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Vala, Bilde hopper opp og ned :S Må være noe på din PC vennen, prøv og slette cookies:) Naaaw, vennen- du er så søt! Jeg fikk jo fiksa det joooo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar