Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt nyeste familiemedlem.


ipadda

Recommended Posts

Ja.

Det er vel på tide og presentere vårt nyeste familie medlem.

Nemlig Lille Tjalfte.

IMG_4997__2_.JPG

Mamma og de reiste til Danmark på mandag, på onsdag reiste de til oppdretter for å hente Lille Tjalfte.

En utrolig tyk-tyk dreng, fikk vi beskjed om... Dette kunne altså min mor bekrefte. Han reagerer på kjøleskaps lyder, det betyr noe godt faktisk :)

Neida, vi gleder oss til å se hva det blir ut av denne lille gutten.

Planen for nå, er at jeg skal gå lydighet, kanskje agility med ham. Men egentli skulle han vel bare være "familiehund" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Tjalfte - som nå heter TJALFE vært hos oss i ca 2dager.

Han er utrolig herlig, men VELDIG rar ;)

Vi valgte og kalle ham for Tjalfe, fordi det ble så bakvendt og kalle ham TJALFTE. Den T-en passet liksom ikke helt inn :rolleyes:

Betty og Teddy har akseptert ham, og de har begge invitert til Lek idag :punk:

*Bilder kommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nhåå så søt! :whistle: Lykke til videre! Morsomt navn! hehe

Takk. Ja han er veldig søt. Men ganske rar, hehe.

Tjalfe har blitt endel av familien. Han er godtatt av de andre hundene, leker og herjer. Teddy har invitert til lek et par ganger.. det er ikke noe han vanligvis gjør, så jeg er utrolig stolt av ham. Det gikk MYE lengre tid før han inviterte Betty til lek.

Tjalfe har nå fått prøvd seg på to dager hjemme alene. Det har gått supert. Det er verken lyd fra ham når vi reiser, eller kommer hjem igjen og jeg finner han oftest liggende i kurven sin på kjøkkenet.

Jeg har Betty i bur om dagen når jeg er på skolen, men valgte og la vær med Tjalfe. Han har ikke tygget eller ødelagt noe annet en kurven sin, og hvis han kan holde seg til den, er det egentlig greit, hehe.

Jeg har ikke fått tatt så mye bilder i grunn. Det har vært skikkelig teit vær her, så det får heller bli til senere... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...