Nowisclee Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Hei! Jeg og hunden min, Roya, har akkurat flyttet til Gran på Hadeland. Vi bor og jobber på hundepensjonat, Så Roya har mange lekekamerater, men vi har ingen treningskamerater eller turkamerater. Jeg er ei jente på 21 år, og Roya er ei tispe på 10 mnd. Vi skal på Lydighetskurs nå fra 20.okt, og derfor vil vi også gjerne ha treningskamerater i lydighet, også gjerne noen som driver med spor, eller agility, eller egentlig det meste. Vi er også interessert i klikkertrening, men kan ikke så mye om det ennå. Så, hundemennesker med sunn fornuft, godt hundevett og ikke-pysete hunder, meld dere? Gleder oss til svar. PS: må nesten opplyse om at vi bor 3-4 km fra gran sentrum, og vi har ikke bil, så vi har vondt for å komme oss avgårde for å treffes noe sted, men vi kan gå et stykke da!
Nowisclee Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Ingen i nærheten? Vi kan godt gå til Gran sentrum, og evt ta tog til nærområder for å treffes i helgene for skogsturer o.l.
alisha Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Skrevet 31. Mars 2009 Jeg bor i Hønefoss da, men har vært i Jevnaker et par ganger også, Jevnaker er vel i oppland, der er det jo Hadeland glassverk blant annet, bor du langt fra Jevnaker da?
Banshee Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Skrevet 31. Mars 2009 Nesten synd jeg flyttet fra Roa Har ikke inntrykk av at det er så lett å finne noen å trene/ture med i området der, men lykke til!
armagnac Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Skrevet 31. Mars 2009 jeg bor på østre toten i oppland nå hvor langt er det til hadeland da fra meg??
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar