Espen Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Hei alle sammen! Som mange har fått med seg har vi fått nytt navn, vi ønsker derfor en ny logo. Vi starter derfor en konkurranse på logo! Logoen skal innholde følgende: 100px høy og 990px bred. Inneholde tema hund. Det skal stå Doggis.no i logoen. Det skal ikke stå noe ala ”laget av” i logoen Bruk kun bilder du har rettighet på. Bruk farger du tror/synes vil passe i siden. Hva får vinneren: Heder og ære med og ha logoen sin på Doggis.no Gavekort på 150 kr på Tropehagen Zoo Logoen sendes inn til [email protected] , så lager vi en poll over de beste. Er det mange velger jeg ut de beste til at dere kan stemme på. Jeg tenker meg at vi har 2 uker til og sende inn logoer, og deretter 3 dager og stemme på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Har dere fått inn noen forslag ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 5. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Ja vi har fått inn 3 logoforslag så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 skal det bare være noe enkelt som skrift med blå bakgrunn ? Eller skal det være med noen bilde® av hund(er) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 skal det bare være noe enkelt som skrift med blå bakgrunn ? Eller skal det være med noen bilde® av hund(er) ? Det står at du kan bruke bilder, så lenge temaet er hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss mini blue dior Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Hvilken farger skal dere ha bak på siden? Blå og hvitt som den er nå? bare logoen man kan sende inn forslag til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 7. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Trenger ikke være samme farge nei, men den skal være blå. Vi trenger etterhvert ett par stk som kan lage grafikk Så hvis du vil lage noe annet ta kontakt på e-post (med eksempler av tidligere arbeid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Send inn da, folks. Jeg er lei av logoen allerede. Jeg har et par stykker jeg håper har sendt inn, så vi er garantert en fin en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Jeg har en, men vet ikke om det er vits å sende den inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Jo, send inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Jeg har en, men vet ikke om det er vits å sende den inn Jo, jo Send inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Jeg har en, men vet ikke om det er vits å sende den inn Selvfølgelig må du sende den inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Gleder meg til å se forslagene. Har sendt inn et selv, men det kan nok ikke måle seg med det de andre sender inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Gleder meg til å se forslagene. Har sendt inn et selv, men det kan nok ikke måle seg med det de andre sender inn Hvis det er du som har laga headeren på sida di, så kan den i høy grad det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Hvis det er du som har laga headeren på sida di, så kan den i høy grad det. Ja, for den er jo såå avansert liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Ja, for den er jo såå avansert liksom Driter da i hvor avansert den er, den er fin. Ta til deg komplimentet, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Ok da. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Hehe, forslag sendt inn, though laget i paint, så måler seg nok ikke på laangt nær med alle andre her, men det skader ikke å sende inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-k-berr Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Ja vi har fått inn 3 logoforslag så langt mange nå..? det er bare spennende å høre hvor poppulært det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Kan man evt sende inn flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Kan man evt sende inn flere? Jeg har sandt inn tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 12. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Hei igjen, Man kan sende inn så mange forslag man ønsker. For og fortelle litt mer om hva vi ønsker etter å ha sett forslagene så langt - det hadde vært morsomt om noen klarte og lage ett kjennetegn. Akkurat som vi hadde pote før. Vi har nå fått inn forslag fra 9 forskjellige, men noen har sendt inn flere forslag. Men uansett kjør på, det er fortsatt åpent en uke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Jeg gleder meg til å se forslagene De er sikkert kjempefine alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 17. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 3 dager igjen og sende inn på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar