Gå til innhold
Hundesonen.no

Satt oss på valpeliste hos Bravestaff! :D


Guest Luckystaff

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar
Guest Luckystaff
Hei og grartulerer som kommende valpe eiere. Forslag: Bravestaff'Dynamite Luke.... Dynamite til daglig for Luke bruker jo far :rolleyes:

Far er uansett fra Sveits, så han kommer vi aldri til å møte! :) hehe...men likte forslaget ditt...:) navn med ordentlig futt i! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

altså...jeg har bildene mine lagt ut på nettby...høyreklikket på bildet, valgte egenskaper og kopierte adressen der bildet er plassert...deretter brukte jeg knappen over der jeg skriver ("sett inn bilde") og limte inn adressen der! syns det var endel lettere bare! :D den photobucket forklaringa var litt drøy for meg...:P poenget er vel hovedsaklig at bildene må ligge et annet sted på nette, før vi kan legge de inn her...:P

thumbnail_luke.jpg

dette er dafaren til valpen vi skal ha...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk som en drøm! Fikk holde to av valpene jeg har pekt meg ut. Er så forelsket! Har bestemt meg for hvem av valpene jeg har lyst på, men skal ta det virkelige valget når han første-valg- duden har valgt sin og han har ikke vært der på en stund... Han er så treig. Men jeg er glad for det da, for da får jeg sett hvordan mine utkårede vokser og utvikler seg de neste tre ukene. Skal starte min egen valpetråd med bilder og sånt når jeg vet hvilket nurk jeg får med meg hjem. Skal betale depositumet på mandag ettersom det er 100 % sikkert at jeg vil ha valp derfra og at de trenger pengene til vaksinering, chipping og registrering. For første gang i mitt liv er det noe jeg GLEDER meg til å betale masse penger for :icon_confused: Sånn det skal være :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

hehe...ja, det er sant...ikke alltid det er like gøy å se penga forsvinne sånn...:)

men da venter vi spent på valpetråd fra Camo her da...:) Flott at det gikk så bra!! :icon_confused: spennende å se hvordan valpene utvikler seg framover da...*misunner deg* :yes:

også får jeg bare smøre meg med tålmodighet noen måneder til jeg da! :) det er lenge til juni... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja, det er sant...ikke alltid det er like gøy å se penga forsvinne sånn...:)

men da venter vi spent på valpetråd fra Camo her da...:) Flott at det gikk så bra! :yes: spennende å se hvordan valpene utvikler seg framover da...*misunner deg* :)

også får jeg bare smøre meg med tålmodighet noen måneder til jeg da! :) det er lenge til juni... :icon_confused:

Jeg ventet fra rundt 4. mai... Har vært en laaang sommer kan jeg si dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

Nå har jeg endelig fått avtalt med oppdretter'n og hu som er forvert for tispa at vi skal møtes på utstillingen på vikingskipet 22. november...:) gleder meg skikkelig til å hilse på dem...:P de skal stille flere staffer også, så dette blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

åå...surt da...:P gleder meg til å se alle staffene jeg... :)

lillesøs har bestilt seg GD valp som hun får i mars, så hun skal også være med å titte på vofsene! :P

GLEDER MEG SOM EN UNGE!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...