Gå til innhold
Hundesonen.no

Satt oss på valpeliste hos Bravestaff! :D


Guest Luckystaff

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar
Guest Luckystaff

ååå...jeg får helt abstinenser når jeg ser folk gå rundt å handle til hundene sine... :whistle: gleder meg sånn til jeg kan begynne å valpeshoppe! er litt tidlig å begynne 6 mnd før man får valpen kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt leiebånd med innflettet refleks, to tøffe, sorte skåler med hvite bein på og en refleksvest. Resten må jeg vente litt med til jeg ser hvor stor han er når jeg får ham :) Har ikke kjøpt leker enda, men er tre uker til jeg får ham så jeg har god tid :icon_redface: Skal searche litt på nettet etter leketøy, så kan jeg stikke på en av de lokale dyrebutikkene og finne det her :) Valpeshopping er det besteste som finnes <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Luckystaff

Da har jeg sendt mail til oppdretteren for å avtale nærmere angående møte på Vikingskipet i utstillings helgen. Skal få hilse på Paige som vi skal ha valp etter, forverten til Paige, Mette, og tre andre staffer som tilhører oppdretter!

tror den helgen blir ei knallhelg!! :x titte på masse hunder både lørdag og søndag, kose meg med lillesøs og selvfølgelig all spenninga rundt første møte med oppdretter! håper virkelig hun får et godt inntrykk av oss...er kjempe spent! :x håper det går bra! :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Luckystaff

Har nå hatt en lang og veldig koselig prat med oppdretter, Malin. Hun virker som ei kjempedame med masse hundekunnskaper. Dette blir topp!!! :icon_redface: vi avtalte at vi skulle komme å besøke henne og hundene den 12. desember. Hun hadde nemlig ei tispe med valper som hun sa vi kunne få hilse.:P Gleder meg som bare det!

Hun sa faktisk også at hun hadde tenkt på meg en dag tidligere her; hun hadde nemlig ei gravid venninne med to staffer, ei tispe og en hanhund. tispa hadde løpetid, så de var på utkikk etter noen som kunne passe staffegutten en liten stund...:( (da må hun jo ha fått et godt inntrykk av meg!! :P hihi...) desverre er jeg i praksis i sammenheng med skolen nå, så det passet litt dårlig...:S men, men...

Så skal det også nevnes at hvis det av en eller annen grunn ikke ble valper på Paige, så hadde de planlagt ei parring til på samme tiden, så da kunne vi få valp fra denne andre tispa hvis vi var interessert i det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Luckystaff

Besøkte oppdretter, Malin, tidligere i dag og hadde en kjempe koselig prat...;)

fikk hilse på Leylah, Anton, Bambi og valpene...kjempe nydelige krabater alle sammen!! ble hvertfall ikke mindre valpesjuk av å se dem! ;)

Det viste seg at Paige og Leylah skal parres ca samtidig, så vi har mulighet til å velge fra hvilket kull vi vil...;) Malin ønsket å ha en fin hanhund fra ett av kullene i nærheten, slik at hun seinere kunne benytte hunden i avl. så er stor mulighet for at vi får kjøpe en svært lovende krabat...er jo forresten bare ei som får velge valp før oss da, så fin hund blir det uansett!! ;)

nevnte også noen navneforslag for oppdretteren, og hun også synes Bravestaff's Cantona hørtes lovende ut! ;) så da kaller vi nok valpen Canto til daglig...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Luckystaff

tenkte egentlig jeg skulle lage en ny, og mer ryddig valpetråd etter at parringa har skjedd! ;) blir veldig mye generelt prat og greier på den tråden her siden jeg ikke har så mye spesifikk informasjon ennå, annet enn hvilke hunder som skal parres...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...