Debbie Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2008 Har også bestilt derfra,og er kjempefornøyd.. Det eneste er at hvis hunden drar fælt, kan stoffet i særlig martingalen bli slitt.. Har deres nylon bånd på innsiden av stoffet?? Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2008 Meg og... Akkurat hva er det dere lurer på? Kan jo prøve å forklare da. Først må dere finne ut hva slags type dere skal ha (skinn, nylon, stoff). Skal dere ha fks., stoff (fabric overlay, det jeg har), ser dere på galleriene over forskjellige farger og sånn, og noterer dere hva det stoffet heter (comic book captions 1354 fks) Hvis dere ser litt ned på siden, er det et "Order form", der dere kan fylle ut hva dere ønsker av materiale. Om dere vil ha halvstrup heter det "chain martingale", eller om dere bare vil ha vanlig D-ring, clips etc. Dere kan se bilder under "hardware choices". Fyll ut størrelse og sånn, hva slags for inni dere vil ha, satin, stoff, ikke noe ekstra etc. Kanskje litt rotete forklart, men er lettere å forklare hvis dere sier akkurat hvor dere står fast Har også bestilt derfra,og er kjempefornøyd.. Det eneste er at hvis hunden drar fælt, kan stoffet i særlig martingalen bli slitt.. Har deres nylon bånd på innsiden av stoffet?? Jeg har satin i mine to. Siter
Leffy Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Jeg fikk mitt i dag. Har tatt litt lang tid siden jeg bestilte, men dama sente mail og beklaget seg å slo av 20% på summen =) Var noe jeg ikke helt skjønte av alternativene, men syns det ble bra. Bare la merke til bak som det skulle være limegreen men det ser mere ut som turkis. Men absolutt fornøyd! Noen som har måtte betale toll? Siter
Renate A Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Nei..har aldri betalt toll når jeg har handlet av hun Kjempe fint halsbånd Siter
Leffy Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Takk takk.. =) Nei bare lurte.. Betalte ikke toll jeg heller Siter
Gjest Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Hvis selve båndet koster 140 kr må du jo ikke betale toll uansett, selv om frakten gjør at det blir over 200 kr! Siter
Leffy Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Det vet jeg. Vart vel 343,- NOK for selve båndet, med frakt utenom.. Ikke tollpliktig sto det på frakseddelen.. Hu hadde skrevi annen verdi ute på pakken. Derfor jeg ikke betalte noe toll tror jeg..! Ikke det at det gjør meg noe altså. Bare lurte på om noen hadde opplevd det samme.. Siter
Anniken Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Lekre halsbånd! Noen som vet om de har noen som kan passe til småttisene mine også? Jeg har chihuahuaer. Halsbåndene de bruker i dag er 20 cm. Siter
Lola Pagola Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 Ja, de syr etter mål så :-) 20 cm = 7.9 inches Siter
ToneS Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Å herremin, det er vanskelig å bestemme seg! Sitter å ser der inne nå.. Vurderer julegaver derfra.. :rolleyes2: Blandt annet til Maja fra meg.. Ok, spørsmål.. Når det står: 2" Ribbon Overlay Collars betyr det at den er 2 inches bred, lang eller ?? edit: la til noe Siter
MetteOgBeatrix Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Så mange fine halsbånd! Jeg elsker originale halsbånd og det er jammen meg ikke lett å finne her omkring.. så skal nok bestille noe derifra til vofsen til jul.. Å velge noe er derimot ikke lett! Mulig jeg må herme etter cartoon-tingen :rolleyes2: hehe Siter
Benedicte Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 45-50 cm, hvor mange inches er det? Siter
Baby Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Akkurat hva er det dere lurer på? Kan jo prøve å forklare da. Først må dere finne ut hva slags type dere skal ha (skinn, nylon, stoff). Skal dere ha fks., stoff (fabric overlay, det jeg har), ser dere på galleriene over forskjellige farger og sånn, og noterer dere hva det stoffet heter (comic book captions 1354 fks) Hvis dere ser litt ned på siden, er det et "Order form", der dere kan fylle ut hva dere ønsker av materiale. Om dere vil ha halvstrup heter det "chain martingale", eller om dere bare vil ha vanlig D-ring, clips etc. Dere kan se bilder under "hardware choices". Fyll ut størrelse og sånn, hva slags for inni dere vil ha, satin, stoff, ikke noe ekstra etc. Finner ikke noe order form jeg. :rolleyes2: Siter
Renate A Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Å herremin, det er vanskelig å bestemme seg! Sitter å ser der inne nå.. Vurderer julegaver derfra.. Blandt annet til Maja fra meg.. Ok, spørsmål.. Når det står: 2" Ribbon Overlay Collars betyr det at den er 2 inches bred, lang eller ?? edit: la til noe Det betyr at den er 2" BRED...like bred som Chickas litt lengre opp i tråden Siter
MetteOgBeatrix Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Tips: Hvis dere googler feks "22 inches in cm" så får dere det opp på google, de regner det rett og slett ut for deg. *elske google* Siter
ToneS Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Det betyr at den er 2" BRED...like bred som Chickas litt lengre opp i tråden Ah... Tenkte kanskje det ja.. Takker Siter
Lola Pagola Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 Her er og en inch utregner (finnes mange da) http://www.triadiss.com/inch_cm.html Cavalita, Order form ligger nede på siden, under stoff-galleriene på fabric overlay-collars iallefall... de andre og tror jeg Siter
ToneS Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Okey.. Når det står: Exact Neck Size Er det hvor lang rundt halsen hunden er, eller er det hvor "høy" halsen er? (noen som skjønte hva jeg mente? ) Siter
Guest 2ne Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Okey.. Når det står: Exact Neck Size Er det hvor lang rundt halsen hunden er, eller er det hvor "høy" halsen er? (noen som skjønte hva jeg mente? ) Siden halsbånd ligger rundt halsen og ikke langs halsen, så gjetter jeg vilt på at det er rundt, jeg Siter
ToneS Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Siden halsbånd ligger rundt halsen og ikke langs halsen, så gjetter jeg vilt på at det er rundt, jeg Takk Hehe, regnet med det, men siden jeg har litt iq-sperre så kan man aldri være sikker.. ( Og siden det er en del der om hvor bredt det skal være så tenkte jeg at kanskje... ) Siter
Lola Pagola Skrevet 7. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2008 Hi hi det er rundt ja .... og nå kjenner jeg det klør i kjøpefingeren.. Siter
Leffy Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Jeg brukte bare omregningen på tlf min.. Jeg målte rundt halsen på bikkja noe som ble 20 inches tror jeg... Og bestilte x large som var 19 - 22. Passer perfekt og mye og gå på. Hvis noen ska ha noe til jul så er det på tide og bestille snart.. sku egentlig ha vært bestilt alt også.. Er en del ventetid. Jeg er utrolig fornøyd med mitt selv om jeg omtrent ikke skjønte bæra.. Så det kommer til og bli flere derfra Siter
tuppetroll Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Bestilte nye nå i dag, skinnbåndene jeg har fra før av er hakket for brede til å bruke som hverdagshalsbånd. Ble stoffbånd og endel smalere i dag. Søte damen gav meg også rabatt for å bestille flere Siter
Lola Pagola Skrevet 7. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2008 Hvordan vet du at det er ventetid? Står det på siden eller? Spør bare fordi jeg aldri har fått noe skriftlig fra damen eller noe... Tuppetroll, fikk du rabatt med en gang du bestilte eller fikk du mail om det? Vet du hvor mye man må bestille for å få rabatt, og hvor stor er den? Siter
Recommended Posts