Djervekvinnen Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 Til dere myndeeiere: Hvilken sele passer best til en myndekropp? Noen som har noen anbefalinger? Eller bruker dere i det hele tatt sele på dem? Legg gjerne ved sider hvor man kan få kjøpt utsty til mynde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Bumper denne jeg. Ingen myndeeiere som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med WebMaster-selen fra RuffWear (fås fra Canis, bl.a.): Rømningssikker, justerbar, slitesterk, virker behagelig for hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Takk skal du ha! Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Denne nettbutikken spesialiserer seg på seler til mynder: http://www.windhundgeschirre.de/english/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Jeg har en av disse tøyselene til puppia jeg.. Er ikke noe særlig å trekke med eller noe, men super å gå tur i, sitter godt og passformen er super (utrolig men sant!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Min whippet eier seler fra Puppia, Huken, Hurrta og Rogs. Syns alle disse sitter fint, akkurat når det gjelder sele er myndekroppen grei sånn sett.. Verre med dekken Men det går da det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Av nysgjerrighet: Hvorfor er du på jakt etter myndeutstyr? Fordi dobermannen er litt myndelik, eller er det for noen andre du spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Av nysgjerrighet: Hvorfor er du på jakt etter myndeutstyr? Fordi dobermannen er litt myndelik, eller er det for noen andre du spør? jeg vet vet vet hvorfor hu vil vite hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 jeg vet vet vet hvorfor hu vil vite hihi hmm... ble ikke mindre nysgjerrig nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Regner med at det ikke er noen hemmelighet siden hun har lagt det ut på siden sin. De skal ha greyhoundvalp. http://www.everden.be/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 jeg vet vet vet hvorfor hu vil vite hihi ooo.. nyskjerrigheten smitter når du sier sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Spennende, da! Gratulerer! Artig at det kommer flere mynder nordover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 hadde tenkt å la hu sprette det selv jeg da hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Oi...Så har du valgt Another Story! Nyydelige hunder altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 Noen av dere som har tips til sider med et godt utvalg myndehalsbånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 http://www.hideandcollars.co.uk Jeg fikk sydd et halvstrup whippethalsbånd i supermykt kenguruskinn hos ei dame i Australia. Ca. 300 kroner med frakt, og verd hver krone. Enkelt, elegant og slitesterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 http://www.windhund-shop.de/ Her har de masse fine halsbånd ihvertfall.Har bestilt 3stk derifra og er kjempefornøyd. Betaler ca 200kr inkludert frakt for ett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 OT, men gratulerer så mye med den planlagte valpen! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Regner med at det ikke er noen hemmelighet siden hun har lagt det ut på siden sin. De skal ha greyhoundvalp. http://www.everden.be/ Oiii, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar