Lemen Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Jeg må jo nesten tipse om at Leaf (Malaco, Läkerol o.l.) søker prøvesmakere.. Er du glad i godteri? Gratis godteri? Leaf søker prøvesmakere! Prøvesmake godteri gratis! http://www.leaf.no/
Kathja Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Meldt meg på..venter og venter på bekreftelses mail...
helenehelgesen Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Jeg meldte meg på jeg :angel:
shatique Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Jeg meldte meg også på,selvom jeg egentlig er flink med å styre unna godteri.
Stine Pernille Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Eg slo til eg og... *vente på snop*
Guest LeenaM Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Da er "jeg" påmeldt! Siden jeg er under 15 år, fikk jeg faren min til og melde seg på (ikke at han hadde noe imot det, altså...), så får jeg nok litt
Peers Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Ooooh, man kan vel aldri si nei til gratis godteri!
Kristiin Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 har ikke fått noe godis enda, noen andre som har fått?
MetteOgBeatrix Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Påmeldt Sier aldri neitakk til gratis godteri!
Maren Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 jeg fikk mail av dem bare en liten stund etter at jeg meldte meg på jeg
ToneS Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 jeg fikk mail av dem bare en liten stund etter at jeg meldte meg på jeg Mail ja, men fikk du godteriprøver i posten?
Maren Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 jeg venter, meldte meg på i går da...
Kathja Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Har ikke fått noen ting jeg..Ikke mail en gang
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar