Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 25.-26. oktober

SFX

Recommended Posts

Nå drar til Moss jeg for å treffe gode puddelvenner og klippe hunder til utstillingen. Jeg skal som sagt stille en valp og en juniortispe, begge pudler (kanskje ikke noen bombe :P ). Om noen ønsker er det bare å komme og hilse på. Jeg har et avslappet forhold til utstilling, så det går fint an å snakke til med før jeg har stilt og mens jeg klargjør hunden.

Ønsker alle dere andre som skal stille i helgen masse LYKKE TIL!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Hjeelp!

Fant ut at det ikke går noen buss herfra til Lillestrøm (hvor jeg kunne få skyss fra) på lørdag morgen (da regner jeg med at det heller ikke går søndag). Er det noen som kjører forbi Furuset som kan plukke meg og Tia opp? Vi skal være i ringen klokken 9.

Hvis ikke Furuset går kan vi møte opp i sentrum/Helsfyr osv (t-banene går jo tidlig).

edit:

bilde001-1.jpg

Tia for et par uker siden. Dette var bare pelsdotter jeg hadde plukket opp fra rommet

Edit2: Furuset ligger langs E6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette: Om du skriver for Basenjisene forlanger jeg minst en blomst :)

Susanne fikk smilefjes når jeg skrev for henne sist, erindrer jeg :P

Vi drar opp i morgen formiddag og starter riggingen, og blir hele helgen. Lykke til alle sammen!

Det er MANGE hunder påmeldt (rekord???).........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeelp!

Fant ut at det ikke går noen buss herfra til Lillestrøm (hvor jeg kunne få skyss fra) på lørdag morgen (da regner jeg med at det heller ikke går søndag). Er det noen som kjører forbi Furuset som kan plukke meg og Tia opp? Vi skal være i ringen klokken 9.

Hvis ikke Furuset går kan vi møte opp i sentrum/Helsfyr osv (t-banene går jo tidlig).

*klippe*

Hva med toget da?

kommer du i ring 1 så skriver du for oss hihi

Vi er i ring 15 lørdag og ring 5 søndag :)

Anette: Om du skriver for Basenjisene forlanger jeg minst en blomst :P

Susanne fikk smilefjes når jeg skrev for henne sist, erindrer jeg :P

Vi drar opp i morgen formiddag og starter riggingen, og blir hele helgen. Lykke til alle sammen!

Det er MANGE hunder påmeldt (rekord???).........

Oh, smilefjes er en god idé! Jeg er der søndag, så om noen får en liten pynt på kritikken sin skal man ikke se bort i fra at jeg har vært på ferde :P Dessverre er jeg dårlig å kjenne igjen folk, men Yodel vet jeg i hvert fall hvem er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh teite trafikanten! Selvsagt kan jeg ta toget! :icon_confused: (hvertfall til Lillestrøm)

Trafikanten er litt teit av og til ja... ;)

Og fra Lillestrøm ;) Jeg tar toget derfra begge dager jeg. Et lite stykke å gå, men helt levelig.

Mulig jeg må ta toget på søndag (det som går tiiidlig), så da kan jeg kanskje ta følge med dere? Jeg trenger guide tror jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med folk i dag? Jeg hater meg selv akkurat nå, fordi jeg forsov meg. Tok på 3 (!) alarmer på klokken 5 i dag tidlig, men allikevel vekket det meg ikke. Har hatt en veldig slitsom uke og fått lite søvn, men aldri hatt problemer med å stå opp før.... Derfor drar jeg opp til Leto i kveld slik at jeg kan sove der, og håper det går bra i morgen så jeg får championatet på hunden :icon_confused: Litt dumt om hun hadde fått det i dag, men ikke i morgen. Menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...