LindaM Skrevet 22. September 2008 Rapporter Share Skrevet 22. September 2008 åh, okey... da sliter vi litt da... for vi bor liksom ca. 2 timer unna... og gidder ikke betale 945 kr. for én natt liksom.. med mindre vi må... men dette må vel også forhåndsbestilles+ at det sikkert er ganske proppa fult på det hotellet allerede... så da burde vel egentlig vi dra hjemmafra seinest 07.00! begge dagene...... *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 åh, okey... da sliter vi litt da... for vi bor liksom ca. 2 timer unna... og gidder ikke betale 945 kr. for én natt liksom.. med mindre vi må... men dette må vel også forhåndsbestilles+ at det sikkert er ganske proppa fult på det hotellet allerede... så da burde vel egentlig vi dra hjemmafra seinest 07.00! begge dagene...... *sutre* For det første..: Du møter opp i god tid før du skal i ringen, så hunden din får litt tid på seg til å fordøye inntrykk og venne seg til ståket i hallen før den skal i ilden. Altså..skal du i ringen klokka 9, så møter du opp senest halv 9. Har hunden aldri vært på utstilling før, anbefaler jeg deg å møte opp enda tidligere. Jo senere du kommer, jo verre er det å finne parkering nærme hallen, og du risikerer å måtte parkere et stykke unna, og bruke lengre tid på å ta deg inn i hallen. For det andre: Å dra på utstilling klokka 7 på mårran, og bare ha 2 timer å kjøre er slettes ikke noe å syte for. Garva utstillere kjører gjerne mange timer på natta til utstillingen...og sover litt i bilen om de kommer fram i veldig god tid. Vi har starta å kjøre i 4-tida på natta flere ganger. Mona har starta tidligere også, når utstillingene har vært langt unna. En gang dro jeg rett fra jobb på natta og til utstillingen. Da var jeg våken i 1 1/2 døgn.. Vi er liksom ikke de første som drar fra utstillingen heller... Det pleier å være Mona og meg og ryddemannskapene som er igjen til slutt.. Jeg har bestilt 3 doble -og et enkeltrom i hotellet ved Letohallen. Det er mulig det blir et dobbeltrom til overs, hvis noen er interessert...men det vet jeg ikke sikkert før nærmere utstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Jeg har bestilt rom der i dag jeg Så det er noen enkeltrom ledige i hvertfall. Men vi drar tidlig på morran på Lørdag også blir jeg & Marco'n over til Søndagen. Like greit med bare en natt, lille klump er ikke vant til å sove borte.. =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Jeg kommer og skal stille valpen min! Om noen trenger handler til noen hunder, bröl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Må man melde seg på elektronisk eller kan man sende påmeldingen per mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Må man melde seg på elektronisk eller kan man sende påmeldingen per mail? På terminlista til NKK er det link til elektronisk på disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Da var Tia påmeldt begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaru Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Har meldt på mine to bernergutter......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 da var mine meldt på også Meldt på mor og sønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Og min ville Villa er påmeldt begge dager, åpen klasse Tenk, i morgen fyller hun 2 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Og min ville Villa er påmeldt begge dager, åpen klasse Tenk, i morgen fyller hun 2 år! 2 år alt?? *detteavstolen* syntes ikke det var lenge siden hu kom til deg jeg hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 2 år alt?? :D *detteavstolen* syntes ikke det var lenge siden hu kom til deg jeg hihi... Nettopp De vokser opp gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Meldte på Chantie her om dagen... Vi skal stille ut på søndag da har jeg muligheten til å se på på lørdag, og stille på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beedicte Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Lilly er påmeldt søndag, det blir første gang i juniorklasse! Så nervene mine er selvsagt i helspenn, hehe! Men et sted må man jo begynne, og vi trenger all erfaring vi kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Noen som kjører forbi Furuset (ligger vel på vei mellom Oslo og Lillestrøm når man er på vei mot Leto?) som vil plukke opp meg og Tia? Vi skal begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Noen som vet når programmet(?)/PM(?) blir lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Jeg skal være skriver på søndagen, så da satser jeg på at jeg får noen sonenhunder i "min" ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 vet du hvem ring du skal være skriver i? spør jeg dumt nå :blush: ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 vet du hvem ring du skal være skriver i? spør jeg dumt nå :blush: ?! Nei, jeg vet ikke det ennå nei, må nok vente til selve utstillingsdagen før jeg vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniken Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Jeg stiller Chihuahua begge dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Noen som vet om PM'ene kommer på mail eller i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Noen som vet om PM'ene kommer på mail eller i posten? Jeg vil tro de kommer på epost, at det er en del av NKKs DogArra-system for alle arrangører, ikke bare deres egne utstillinger. Når jeg går inn på påmeldingen på Min side, står det at startnummeret ikke er klart enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Noen som ennå ikke har ordna seg med overnatting til denne utstillinga..? Jeg har fremdeles et dobbeltrom, og muligens et enkeltrom til overs på hotellet ved Letohallen. De vil bli avbestilt om noen få dager, hvis ingen melder sin interresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Det sies at det er store påmeldingstall til denne utstillingen, veldig spent på å få PM. I fjor var det 31 bernere, tror det blir flere i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 fikk akkurat PM Lørdag 25 Søndag 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar