Clint Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Hei og hå! Jeg skal til Tokyo i 10 dager om en måneds tid og må dessverre min lille basenji på hundepensjonat i allefall 1 uke. Bor i Oslo og lurer på om noen kan anbefale et sted til det lille vesenet ) Har hørt om både Trofast Dyrepensjonat og Drøbak Hundehotell. Kan godt være et sted i Østfold også. Viktig at det i allefall er varmt og godt der de skal sove. Basenji-gutt er ikke spesielt glad i kulde. Takk på forhånd..
Zoey Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Standal? Vet at der skulle i hvertfall min hund bodd om jeg skulle bort www.standal.no
Blondiemamma Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Må han være på et pensjonat eller er du intr i at han kan være hjemme hos en privat person også? Min venninne (som kaller seg Gina&Corinher inne) tar ofte på seg hundepass. Hun har en pomeranian og en japansk spisshund (tisper) og da får hunden din være en del av hennes familie. Være i stua sammen med dem hele tiden, og hun går 3-4 turer daglig med hundene.. og er hjemme med hundene hele dagen. Bare et lite tips
Lemen Skrevet 11. September 2008 Rapporter Skrevet 11. September 2008 Det stedet jeg har hørt desidert mest positivt om er Trofast. De tar ikke inn så mange hunder og du får individuell behandling av hunden. Standal er sikkert stort og fancy, men etter å ha tilbrakt 4 uker rett opp bakken fra Kennelen og hørt på såre hundebjeff 24 timer i døgnet ville ikke jeg satt hunden min der nei..
ida Skrevet 11. September 2008 Rapporter Skrevet 11. September 2008 Vi bruker Trofast og er veldig fornøyd. Fibi starter pistringa når vi tar av fra hovedveien, full av forventninger og gidder ikke å se etter oss når vi drar, engang. De har det veldig fint der og får flere turer i skogen hver eneste dag. Det er varmekabler i gulvet og du tar med tepper/seng hjemmefra. Ta en telefon til Merete da vel.
Gina&Corin Skrevet 11. September 2008 Rapporter Skrevet 11. September 2008 Må han være på et pensjonat eller er du intr i at han kan være hjemme hos en privat person også? Min venninne (som kaller seg Gina&Corinher inne) tar ofte på seg hundepass. Hun har en pomeranian og en japansk spisshund (tisper) og da får hunden din være en del av hennes familie. Være i stua sammen med dem hele tiden, og hun går 3-4 turer daglig med hundene.. og er hjemme med hundene hele dagen. Bare et lite tips Takk for fine ord om meg, koselig å høre.. Ja det er bare å ta kontakt med meg om noen skulle ønske hundepass hos oss, vi passer hunder i helger/ukedager, ta kontakt for mere info:) Les om oss på vår hjemmeside http://www.pet.no/mybeautys
MonicaT Skrevet 12. September 2008 Rapporter Skrevet 12. September 2008 Jeg har hatt hunden min 2 ganger på Trofast og kan anbefale det Hun hadde aldri vært på kennel før i år, og hun er 7 år. Og det gikk veldig fint. Så kan trygt anbefale trofast
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar