Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat


Clint

Recommended Posts

Hei og hå!

Jeg skal til Tokyo i 10 dager om en måneds tid og må dessverre min lille basenji på hundepensjonat i allefall 1 uke. Bor i Oslo og lurer på om noen kan anbefale et sted til det lille vesenet :whistle:)

Har hørt om både Trofast Dyrepensjonat og Drøbak Hundehotell. Kan godt være et sted i Østfold også. Viktig at det i allefall er varmt og godt der de skal sove. Basenji-gutt er ikke spesielt glad i kulde.

Takk på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må han være på et pensjonat eller er du intr i at han kan være hjemme hos en privat person også? Min venninne (som kaller seg Gina&Corinher inne) tar ofte på seg hundepass. Hun har en pomeranian og en japansk spisshund (tisper) og da får hunden din være en del av hennes familie. Være i stua sammen med dem hele tiden, og hun går 3-4 turer daglig med hundene.. og er hjemme med hundene hele dagen. Bare et lite tips :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stedet jeg har hørt desidert mest positivt om er Trofast. De tar ikke inn så mange hunder og du får individuell behandling av hunden.

Standal er sikkert stort og fancy, men etter å ha tilbrakt 4 uker rett opp bakken fra Kennelen og hørt på såre hundebjeff 24 timer i døgnet ville ikke jeg satt hunden min der nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Trofast og er veldig fornøyd. Fibi starter pistringa når vi tar av fra hovedveien, full av forventninger og gidder ikke å se etter oss når vi drar, engang. De har det veldig fint der og får flere turer i skogen hver eneste dag. Det er varmekabler i gulvet og du tar med tepper/seng hjemmefra. Ta en telefon til Merete da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må han være på et pensjonat eller er du intr i at han kan være hjemme hos en privat person også? Min venninne (som kaller seg Gina&Corinher inne) tar ofte på seg hundepass. Hun har en pomeranian og en japansk spisshund (tisper) og da får hunden din være en del av hennes familie. Være i stua sammen med dem hele tiden, og hun går 3-4 turer daglig med hundene.. og er hjemme med hundene hele dagen. Bare et lite tips :)

Takk for fine ord om meg, koselig å høre..

Ja det er bare å ta kontakt med meg om noen skulle ønske hundepass hos oss,

vi passer hunder i helger/ukedager, ta kontakt for mere info:)

Les om oss på vår hjemmeside

http://www.pet.no/mybeautys

post-4291-1221165465_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...