Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogweb


Symra&Pippin

Recommended Posts

Har du fått Dogweb til å fungere i FF? Hvordan?

Nederst til høyre så jeg et bittelite ikon med et utropstegn på. Trykket på det jeg, og da kom det en liste opp hvor jeg fikk flere alternativer, bl.annet å lagre cookies, men også vise diverse. Og plutselig hadde jeg dogweb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hmmmm Fikk min til i IE. Går du inn fra NKK sine sider og medlemsservice og dine sider? De forandret jo plutselig på alt.

Gjør nok det ja. Nå får jeg det til, men bare med min rase, gitt. Jaja, siden det er min rase jeg er mest interessert i så gjør det ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg funker Dogweb knirkefritt i både Opera, Firefox og IE, uten at jeg har trengt å trykke på noe for at det skal fungere. Heldige meg :rolleyes:

Edit: det eneste er at jeg kun kan ha 10 raser under "Mine raser", om det blir flere sletter den tilfeldig av de som allerede ligger der. Flere som opplever det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederst til høyre så jeg et bittelite ikon med et utropstegn på. Trykket på det jeg, og da kom det en liste opp hvor jeg fikk flere alternativer, bl.annet å lagre cookies, men også vise diverse. Og plutselig hadde jeg dogweb.

Da fikk jeg det til å virke. Du er en engel. :D

Edit: Men jeg må gjøre det for hver gang jeg skifter side.... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dogweb har funket fint hos meg fram til i går.. (har brukt det jevnlig, og brukte det også i forigårs, og da funket det), nå får jeg ikke opp stamtavlen, navn, idnr, osv til hunden, men får opp søsken, utstillingresultater, helseresultater og alt det der :blink: Bruker FF, og har funket helt fint der hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg det til å virke. Du er en engel. :blink:

Edit: Men jeg må gjøre det for hver gang jeg skifter side.... :D

Det vet jeg ikke. Får da ikke håpe det.

Dogweb har funket fint hos meg fram til i går.. (har brukt det jevnlig, og brukte det også i forigårs, og da funket det), nå får jeg ikke opp stamtavlen, navn, idnr, osv til hunden, men får opp søsken, utstillingresultater, helseresultater og alt det der :D Bruker FF, og har funket helt fint der hele tiden.

Nå funker det ikke her. Sitter på annen maskin da, men null funksjon.

*Dobbelpost, bruk redigerings- og siteringsfunksjonen. Mod Miriam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om medlemsnummeret og PINkoden min står noen andre plasser enn bakpå hundesport og på giroen jeg fikk i posten??

Er det medlemsnummeret mitt som står på klubb-bladet jeg får fra den lokale hundeklubben tro? Jeg prøver å logge meg inn med det, men får ikke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...