Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken rase?


KiMAndre88

Recommended Posts

Litt vanskelig å si- særlig utifra kvaliteten på bildene.

Kan du si noe om kullsøsken? hvilke farger/ pelstype har de? Øreplassering: Har alle hengeører?

Hun er fortsatt ung, men i forhold til dobermannvalper på hennes alder- er hun større eller mindre?

Jeg vil anta at det er snakk om en korthåret hund med "hvite tegninger". Noe mer er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil ikke tro det er dalmatiner innblandet, alle de blandingene jeg har sett har iallefall sorte/brune prikker på det hvite på brystet (hadde kullsøsken det)

(Bare siden dalmatiner ble nevnt her:)

Vil også tippe en støver av noe slag, men sånn egentlig kan det være det meste hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke tro det er dalmatiner innblandet, alle de blandingene jeg har sett har iallefall sorte/brune prikker på det hvite på brystet (hadde kullsøsken det)

(Bare siden dalmatiner ble nevnt her:)

Vil også tippe en støver av noe slag, men sånn egentlig kan det være det meste hehe

nei. de var så og si like. så ingen prikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra bildene tenker jeg følgende:

*Ørene er litt "stiv" - mao må det være en rase med mer oppstående ører enn dobermann.

*Hvit markering, m/brun og sort. Tenkes at black'n'tan markeringa MED hvit markering finnes på den andre foreldrehunden?

*Meget kort pels - stor sannsynlighet for at rase x har kort pels, selv om gener er morsomme ting og det kan jo fort hende den var mellomlang :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...