Happyface Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Hei. Jeg å min forlovede skal hente vår lille cairn valp om ca 12 uker, å vi har ikke navn på nurket Vi hadde tenkt på Fia, men vi synst det er litt kjedlig. Noen forslag? Du kan gjærne gi forslag til "stamtavlenavn" også. Cairndale`s _________ På forhånd takk:)
HildeM Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Yri, Yra, Yrja, Irja, Tikka, Tundra ...
Wanderlust Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Har ikke du laget en lik tråd tidligere? http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=36666
Happyface Skrevet 2. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2008 har vist det men nå skal hun ikke ha navnet Fia lengre
swimzy Skrevet 2. September 2008 Rapporter Skrevet 2. September 2008 sofia, kira, tyra, lara, pippi for å foreslå noen...
12345 Skrevet 12. September 2008 Rapporter Skrevet 12. September 2008 Vil du at det skal bety noe på et annet språk eller noe sant ? - Ja, så du skulle skaffe deg valp fra Dagny og de (kennel cairn dale), valpene til Lizzi (moren til Kaisa) Lykke til med valpen, det kommer til og bli en nydelig liten voffs med godt lynne
TineSimbaNana Skrevet 12. September 2008 Rapporter Skrevet 12. September 2008 Noen forslag: Amy, Ally, Tara, Thyra, Tia, Mille, Inka, Stella, Nemi
Huldra Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 Pia, selv om det er likt Fia, er det ganske annerledes likevel. Pia .. pia .. pia .. Veldig søtt og feminint - mens Fia blir mer tantete og skarpt i kantene på en måte.
Happyface Skrevet 16. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2008 takk for forslag, men må ha navn på O eller N, de har alfabetiskrekke følge, så er det to tisper som skal ha valper nesten samtidig, så da blir det enten N eller O. på O blir det Orabelle, men kalle henne Bell. på N har vi ikke helt funnet noe enda
Guest Luckyliten Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 neonora - nora nanny netty nelly nikita nobi
shatique Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 NoelIsobelTexasFayeAngieCubaPashaTaminaLucindaCaylaCaynaDet var det forslagene som jeg kunne komme på i øyeblikket... Lykke til med ny valp
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar