Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjøledekken fra Ruffwear


Marthe

Recommended Posts

Skrevet

jeg har ikke prøvd det selv, men vet at enkelte bruker det her i stavanger og de ser fornøyde ut.. det eneste jeg syns er at ruffweardekkener har en litt merkelig fasong sånn at de ikke passer alle raser, så kanskje det er en ide å prøve det først?

Skrevet
jeg har ikke prøvd det selv, men vet at enkelte bruker det her i stavanger og de ser fornøyde ut.. det eneste jeg syns er at ruffweardekkener har en litt merkelig fasong sånn at de ikke passer alle raser, så kanskje det er en ide å prøve det først?

Kokos takler heller ikke varme og har dekkenet fra Ruffwear. Syns det fungerer bra, dog er prisen en smule drøy. Kokos har str M i sitt.

IMG_9972.jpg

Jeg ser også på dette med størrelsene. Dekker dekkenet mye av ryggen til Kokos Martine? :thumbs:

Det var veeeldig dyrt, men ser det er på tilbud nå, og bør muligens slå til :banana:

Skrevet

Til lenden tenker jeg det rekker, husker ikke da det er en stund siden jeg har brukt det.

IMG_9927.jpg

Jeg vil vel tippe du burde ha samme str til Extra. Kokos er 53,5 og 20 kg.

Skrevet
Til lenden tenker jeg det rekker, husker ikke da det er en stund siden jeg har brukt det.

IMG_9927.jpg

Jeg vil vel tippe du burde ha samme str til Extra. Kokos er 53,5 og 20 kg.

Ja, det kan godt stemmme. Da tror jeg hun må få seg et dekken :thumbs:

Takk for hjelpen!

  • 1 month later...
Skrevet
*Vil ikke lese*

Har kjøpt det :closedeyes: :)

Jeg å :) , men de var tomme for M, så jeg tok L jeg... pokker heller, er da ikke ofte man ramler over slikt tilbud? Dessuten så tenker jeg som så, at nå kan jeg dele på begge hundene? Sant? Z'n er 55 cm og 25 kg... regner med schæferdyret blir på samme str eller bittepittelitt større.

Skrevet

tssh, følger meg litt slem nå som legger ut kjempe tilbud i tråden til noen som har kjøpt :)

Men, til deg som spør om man kommer ofte over slike ting, dette vill jeg si at er ett dekken som blir brukt om sommeren og derfor selger de det biligere om vinteren.

I fjord sommer kjøpt jeg meg ett par vinter stallsko for 300 om sommeren! Og de kosta egentlig 799 ! :) :)

Skrevet
Jeg å :) , men de var tomme for M, så jeg tok L jeg... pokker heller, er da ikke ofte man ramler over slikt tilbud? Dessuten så tenker jeg som så, at nå kan jeg dele på begge hundene? Sant? Z'n er 55 cm og 25 kg... regner med schæferdyret blir på samme str eller bittepittelitt større.

Jeg kjøpte det før tilbudet <_< Jeg vil tro at L passer fint på sch. tispe og Z. Ex har størrelse M og det passer perfekt. Ville hatt L til Gobben feks :closedeyes:

Skrevet
tssh, følger meg litt slem nå som legger ut kjempe tilbud i tråden til noen som har kjøpt :)

Men, til deg som spør om man kommer ofte over slike ting, dette vill jeg si at er ett dekken som blir brukt om sommeren og derfor selger de det biligere om vinteren.

I fjord sommer kjøpt jeg meg ett par vinter stallsko for 300 om sommeren! Og de kosta egentlig 799 ! :):P

hihi jada, men jeg kikker jo egentlig ikke etter kjøledekken nå som kulda banker på døra... Men utrolig glad for at du la ut linken altså!

Jeg kjøpte det før tilbudet <_< Jeg vil tro at L passer fint på sch. tispe og Z. Ex har størrelse M og det passer perfekt. Ville hatt L til Gobben feks :closedeyes:

Bra :)

Skrevet

Vil dette fungerer på langhårede hunder tro? Loke tåler varme utrolig dårlig, men jeg er livredd for å "tette" pelsen hans om sommeren da jeg tror dette vil gjøre han varmere? Dette blir vel litt som å helle vann over ryggen dems, og det er noe jeg absolutt aldri gjør med Loke når det er varmt, jeg spyler heller buken og gir han "pølse/hønse-is". Noen som vet?

Skrevet
Vil dette fungerer på langhårede hunder tro? Loke tåler varme utrolig dårlig, men jeg er livredd for å "tette" pelsen hans om sommeren da jeg tror dette vil gjøre han varmere? Dette blir vel litt som å helle vann over ryggen dems, og det er noe jeg absolutt aldri gjør med Loke når det er varmt, jeg spyler heller buken og gir han "pølse/hønse-is". Noen som vet?

Jeg lurer også på dette.

Lurer i tillegg på hvordan det blir med muskler og sånt; blir de kalde? Renate..?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...