Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslotreff

-Vilde-

Recommended Posts

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar
Fine bilder! ;) Det var en laaaang helg ja *ler*

Blir det nytt treff snart også kanskje?

Utrolig deilig med skikkelig langhelg... *flir* Bare synd det ikke var fri fra jobb og... ;)

Kjempefine bilder! Likte dette godt, jeg. Søte hundene ;)

Det var noen av disse bildene ja... Turtelduene hang jo mer eller mindre sammen hele tiden...

Ja superweekend hihi!

Nytt treff høres bra ut. Jeg blir ihvertfall med om tidspunktet passer.

Kjempefine bilder Molly. Du får jo med hele hunden jo ;)

Haha.. Hele hunden ja... Av sånn ca 75 bilder så burde hele hunder være med på noen i hvert fall... Men takk... ;)

Jeg vil gjerne være med på treff igjen... Snorre er sånn halvveis friskmeldt (med litt godvilje), men har bade- og herjeforbud. Men om vi kan gå tur i stedet, da blir det gjerne ikke LIKE MYE herjing i hvert fall...? Det er veldig fint å gå tur i skullerudskogen også, særlig om vi har med guiden Ida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på treff igjen... Snorre er sånn halvveis friskmeldt (med litt godvilje), men har bade- og herjeforbud. Men om vi kan gå tur i stedet, da blir det gjerne ikke LIKE MYE herjing i hvert fall...? Det er veldig fint å gå tur i skullerudskogen også, særlig om vi har med guiden Ida...

Det høres fint ut ;). Vil guiden Ida være med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fint ut ;). Vil guiden Ida være med da?

Det tror jeg helt sikkert... Må bare gjøre henne oppmerksom på det.

Hvor ligger denne Skullerudskogen? Evt hvordan kommer man seg dit? :)

Denne skullerudskogen ligger vel omtrent langs med Skraperudtjern, så du har nesten vært der.

Hei!

Har en toller hann på 3år, som er veldig myk. Hvis det er mulig så kunne vi tenkt oss å blitt med på et treff. Når og hvor treffes dere?

Det er bare hyggelig...

Hva med søndag førstkommende, og hva med klokka 12? Sender en sms til Ida jeg, så kanskje hun kommer på her og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble delt inn i to grupper på en måte.. jeg, typen, Lill, gina&corin, Bessie og Caroline gikk sammen med 7 hunder. Vi kom litt sent, så Ida, datteren til Ida og Molly hadde gått i forveien. men vi traff hverandre på Skullerud stua etter endt tur og lot hundene leke :) Driver å laster opp bilder nå, så kommer snart bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...