Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslotreff

-Vilde-

Recommended Posts

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Det ble da en koselig liten gjeng :P

Bonnie lå rett ut i flere timer etterpå og har fått en dusj og blitt fønet (til ville protester) :P

Hun så faktisk mye større ut etterpå. Skikkelig fluffy.

Deilig å se at hun koser seg sammen med mange hunder og at jeg faktisk (med hjelp av Molly) fikk avledet henne litt når hun bjeffet på folk idag.

Molly tok forresten masse bilder og jeg tok noen men jeg får ikke lastet dem inn på dataen.

Skal gjøre ett nytt forsøk imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg telte åtte hunder og det ble bilder, men jeg maser ikke.... :P

Yeah right! Ikke mase nei... :rolleyes:

Bilder er tatt, men de ligger foreløpig på kamera, og kommer i hvert fall til å bli liggende der ut denne dagen. Mulig jeg får tid (og lyst) til å ta fatt på oppgaven i morgen...

Snorre har sovet som ett lite barn, helt utslitt etter å ha fått vært hund igjen, for første gang på lenge.

I går kveld lå han å sukket og gryntet i velbehag, og jeg er helt sikker på at han drømte om sin kjære Chillie (?) som han endelig fikk treffe igjen... :P

Takk for turen! Kjempehyggelig å treffe både hyggelige folk og hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en sonentur (ja, nettopp) etter leken og koste oss et par timer i skogen. Det er så flott at Fibi kan tumle rundt en haug med hunder uten noe tull i det hele tatt. Sonister er allrighte folk og hundene deres er ikke så værst de heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en sonentur (ja, nettopp) etter leken og koste oss et par timer i skogen. Det er så flott at Fibi kan tumle rundt en haug med hunder uten noe tull i det hele tatt. Sonister er allrighte folk og hundene deres er ikke så værst de heller. :P

Siden du syns jeg var en streng "mamma" så må jeg bare si at Bocca fikk løpe løs når det ble litt færre hunder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg dobbelposter men glemte å legge inn bildene fra turen.

Jeg klarte som vanlig å bare få med bakparten på alle hundene.

Får håpe Molly kommer og fyller inn med noen forparter snart :P

Fibi fikk jeg bare skikkelig uklare bilder av så de var bare å slette.

Legger ut det jeg har ihvertfall selv om det ikke er så bra :whistle:

Scilos, Snorre og Felix

CIMG0503-1.jpg

Scilos og Felix

CIMG0501-1.jpg

Chili, Bonnie, Snorre, Bocca og Monica

CIMG0499-1.jpg

Snorre, Vesla, Bocca, Bonnie, Chili og M.J

CIMG0498-1.jpg

Vesla, Chili og Snorre

CIMG0496-1.jpg

Bonnie, Snorre og Chili

CIMG0494-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har vokst mye :D

Sitter og venter spent på bilder fra Molly jeg nå. Men jeg maser ikke jeg heller :)

Vi må ta ett treff igjen snart. Det er altfor sjelden.

Vi håper det blir treff igjen snart, så vi får vært med. Norma må bare bli ferdig med løpetiden først men...

Bessie: Bonnie har virkelig blitt stor jente! :P

Molly: få ut fingeren med de bildene :P

:):D

Bildene ligger fortsatt på kamera, og jeg har overhodet ikke tiltakslyst til å ta fatt på det etter jobb.... Tror ikke jeg får gjort det i kveld heller, men jeg lover på tro og ære å få det gjort i løpet av helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P

Bildene ligger fortsatt på kamera, og jeg har overhodet ikke tiltakslyst til å ta fatt på det etter jobb.... Tror ikke jeg får gjort det i kveld heller, men jeg lover på tro og ære å få det gjort i løpet av helgen...

Langhelg eller? *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Fine bilder! ;) Det var en laaaang helg ja *ler*

Blir det nytt treff snart også kanskje?

Ja superweekend hihi!

Nytt treff høres bra ut. Jeg blir ihvertfall med om tidspunktet passer.

Kjempefine bilder Molly. Du får jo med hele hunden jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...