Benedicte Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Cita sitter bamse (på det nederste bildet kan man se to bein og en sheltie i bakgrunnen - og det er Silje ) Kenneth og unghunden Embeau Armani ble 1 BIG! Jeanette kommer med flere bilder straks var bildene for store? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Verdens peneste basenji! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Flere bilder bildene ble veldig mørke men men Silje og Leah i ilden : Eva McQuiston (en pom oppdretter) hjalp meg og klippe Pito på lørdagen Kine og Casper i BIG: Seee så flinke de er! : Så er det Kine og Speedy: Slle premiene til Casper og Speedy måtte jo jeg bare ta bilde av *englefjes* Casper fikk en velfortjent hvil på lazita's arm etter at han var ferdig i BIG gruppen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Bilder Benedicte; ja det siste er for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Benedicte; ja det siste er for stort Jeg fikset på det ene nå, men var det det et annet bilde som var for stort? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Det første bildet til Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Det første bildet til Jeanette me fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Benedicte: jeg er et sikkelig linselus jeg Stjeler oppmerksomheten til flinke Cita som sitter bamse Hehe, bilde av meg og Leah Jeg er jo bare en stor svart flekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Masse fine bilder! Hehe' date=' bilde av meg og Leah Jeg er jo bare en stor svart flekk! [/quote'] Jeg tok meg den friheten å gjøre det litt lysere jeg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Ja nå ser jeg de flotte formene mine bedre! Selv om det ser ut som om jeg har hjelm på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Ja, Silje, det er bra du bruker hjelm! Det er så mange som er sjalu på danseferdighetene våre at vi noen ganger blir kastet ting på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Ja' date=' Silje, det er bra du bruker hjelm! Det er så mange som er sjalu på danseferdighetene våre at vi noen ganger blir kastet ting på [/quote'] Er det DEFOR ja! Men vi lar oss ikke stoppe av den grunn! Kunsten skal frem, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Kjempe fine bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Julie, du er nok en gang genial! Kjempefine bilder Er ikke mange bildene vi har fått se av Kine. :-o Silje, du har så flotte former atte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 bilder av meg:) *englefjes:) kan legge ut senere.. fikk ikke så mange gode fra helgen:) ellers har jeg masse bilder av meg selv på hjemmesiden.. hele to stk:)hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Flere bilder bildene ble veldig mørke men men Kine og Casper i BIG: Nei men se!!! der er føttene til Jostein på buret til Astrix og der henger Astrixen sine rossetter 8) . det nederste buret med rosettene til Speedy er vår pus sitt bur(ps. det henger en HP rosett der også bak den ene rosetten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 anngående fargen på noen av bildene(de som ble så mørke), et lite tips er å slå av blitzen når du tar bilder innendørs for ellers så blir bildene såmørke(spesielt inne i haller har jeg lagt merke til, da får du bedre bilder uten blitz enn med blitz). så vet dere det til en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Jeg har bilder fra Lørdagen også, jeg! Meg og Cita i LP Anne-Mette, Birte og Sico Meg og Cita i eksteriør-ringen Og så skulle jeg, Anne og Birte ta noen "premie-bilder" Birte og Sico med BIR sløyfen Meg og Cita Og så "jakt-lykke" i BIG ringen (som forresten ble 2 BIG ) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Cita er så flink!! Hvilken klasse stilte du i Benedicte? Så det var hinder der, trodde det bare var apport i klasse 3 og elite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 hehehhee ja jeg syns at føttene hans var så fin at jeg måtte få dem med på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Cita er så flink!! Hvilken klasse stilte du i Benedicte? Så det var hinder der' date=' trodde det bare var apport i klasse 3 og elite?[/quote'] Vi stilte i klasse 2 Der er det hopp over hinder m/sitt og apportering bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Hopp over hinder med sitt? Er helt grønn jeg visst :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Hopp over hinder med sitt? Er helt grønn jeg visst :? Hihi Du starter med hunden i utgangsstilling (valgfri avstand fra hinderet). På kommando skal hunden hoppe over hinderet og da kommanderer føreren "sitt", og hunden skal sitte seg. På ordre fra dommeren skal føreren kommandere hopp en gang til, og hunden skal hoppe over og sitte seg i utgangsstilling. Kunsten er å få hunden til å sitte rett, og med god avstand fra hinderet slik at den får sats til å hoppe når du kommanderer den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Aaaaah.. da er jeg med Får snekre meg et hinder og trene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 http://www.freewebs.com/cita4/Film_0013.wmv Der er også en film fra Bønes på lørdagen Det er øvelsen dekk under marsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar