tm100001 Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Så fin han er! Det er litt rart at jo mindre hundene er, jo dyrere er dem. Siter
civga Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Mini er utrolig vakker! Har du flere agility bilder av han? Har sett at du har lagt ut noen tidligere ut her i troden Siter
Ganzie Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Mini er så fantastisk nydelig Han ser så frisk og "brukandes" ut Mange (de fleste) pommer jeg vet om har øyne som nesten popper ut av skallen på dem, rennende øyne og de ser generelt ihjelavlet ut. Men Mini er virkelig nydelig Synd med tarmsykdommen hans, ellers hadde vi satt oss på valpeliste Gubben er ikke spes begeistret for pomeranian, men da jeg viste han tråden din, så ble de brått gode nok Siter
Mini Skrevet 7. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Mini er utrolig vakker! Har du flere agility bilder av han? Har sett at du har lagt ut noen tidligere ut her i troden Nei,jeg har dessverre ikke flere agilitybilder enn de som ligger ute i tråden her...Men,jeg skal få tatt noen nye av han nå i sommer tenker jeg Siter
Mini Skrevet 7. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Mini er så fantastisk nydelig Han ser så frisk og "brukandes" ut Mange (de fleste) pommer jeg vet om har øyne som nesten popper ut av skallen på dem, rennende øyne og de ser generelt ihjelavlet ut. Men Mini er virkelig nydelig Synd med tarmsykdommen hans, ellers hadde vi satt oss på valpeliste Gubben er ikke spes begeistret for pomeranian, men da jeg viste han tråden din, så ble de brått gode nok Takk for koselige ord om Mini Ja,det er veldig synd med den tarmsykdommen hans,for det er mange som gjerne vil låne han til avl,men det er jo såklart ikke aktuelt... Siter
Jeanettee Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Å herreland for en nydelig hund *forelska* Siter
Linda=D Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 smelt<3 helt nyyyyyyyydelig. (nå fikk jeg hvertfall ikke lyst på en mini junior^^) Siter
Mini Skrevet 7. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Her er et bilde jeg tok nå i dag Siter
Synnikken Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Søøte badebilder! Selvom jeg lurer på hvordan han ser ut når han kommer opp av vannet.. Siter
Mini Skrevet 7. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Søøte badebilder! Selvom jeg lurer på hvordan han ser ut når han kommer opp av vannet.. Ikke heeelt fornøyd nei... Siter
Mini Skrevet 7. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Resten av bildene jeg tok i dag: Siter
Toril Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Han er helt utrolig vakker. En kjempe hund i liten kropp,du verden Siter
Mini Skrevet 17. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2009 Mini er utrolig vakker! Har du flere agility bilder av han? Har sett at du har lagt ut noen tidligere ut her i troden Nå har jeg fått tatt noen nye agilitybilder av han Siter
Carina Skrevet 17. August 2009 Rapporter Skrevet 17. August 2009 *dååån* Han ser ut til å smile hele tiden, han er sååå fantastisk fin. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 18. August 2009 Rapporter Skrevet 18. August 2009 Han er så skjønn at jeg faktisk nesten får tårer i øynene - som Belgerguri sier over her - han ser ut som om han smiler hele tiden. Vakker vakker vakker - nesten så jeg blir forelsket når jeg ser bilder av han Siter
Iago Skrevet 15. September 2009 Rapporter Skrevet 15. September 2009 Han er bare superkul! Du er kjempeflink til å ta bilder Siter
ToneS Skrevet 15. September 2009 Rapporter Skrevet 15. September 2009 Jeg digger det første bildet der! Kjempe fint! Så søt tunge Siter
Mini Skrevet 30. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2009 Noen flere høstbilder tatt mellom regnbygene... Siter
Wilma Skrevet 30. September 2009 Rapporter Skrevet 30. September 2009 Han er så sinnsykt nydelig :D Siter
Mini Skrevet 30. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2009 Takk,han er ihvertfall fotogen Siter
Recommended Posts