Gå til innhold
Hundesonen.no

Speedys og Casper`s resultater:)

Kine Helen

Recommended Posts

Skrevet

Speedy:

13 mnds nice type, but offcourse his imature also a little heavy in mussel. very good eye scull and ears, correckt (ettellerannet) in fact i would not want him any longer and he would lock better as he gaining weigth. he has lots of promise and can be champ one day, but to day is to soon..

premiering: 1 JK, 1JKK, HP, VK.

JEG ER KJEMPEFORNØYD:)

CASPER:

5 mnd good head, big scull, good eye, perfeckt ear, promise of a good body . and sound(tror jeg(stygg skrift)) today the hall is very noicy and he was very brave..

Premiering :

BIM

:D så i dag har vært en god dag i ringen:)

og så vant jo speedy barn og hund med emilie:) datteren til en i hundeklubben:) er sååå stolt:)

Skrevet
Speedy:

13 mnds nice type, but offcourse his imature also a little heavy in mussel. very good eye scull and ears, correckt (ettellerannet) in fact i would not want him any longer and he would lock better as he gaining weigth. he has lots of promise and can be champ one day, but to day is to soon..

premiering: 1 JK, 1JKK, HP, VK.

JEG ER KJEMPEFORNØYD:)

CASPER:

5 mnd good head, big scull, good eye, perfeckt ear, promise of a good body . and sound(tror jeg(stygg skrift)) today the hall is very noicy and he was very brave..

Premiering :

BIM

:D så i dag har vært en god dag i ringen:)

og så vant jo speedy barn og hund med emilie:) datteren til en i hundeklubben:) er sååå stolt:)

Kjempebra med HP på en hund og BIM på den andre :D . Du skriver VK på Speedy, hvilken plassering fikk han i vinnerklassen?

Skrevet

Jippi! :D

Svarer det jeg vet om dagens resultater, jeg :D

Speedy fikk sitt første cert og ble BIR!

Og Capser ble BIR valp! :(

Husker ikke hvordan det var med HP og sånt, men det husker nok Kine mye bedre enn meg :P

Skrevet
Jippi! :D

Svarer det jeg vet om dagens resultater, jeg :D

Speedy fikk sitt første cert og ble BIR!

Og Capser ble BIR valp! :P

Husker ikke hvordan det var med HP og sånt, men det husker nok Kine mye bedre enn meg :(

det er jo helt supert! regner med at vi får mer detaljer av eierene... :P

Skrevet

Her kommer dagens Resultater da:) er SUPERFORNØYD:)

CAsper

Velbal. meget bra hode- bitt. bra skalle, velfylt neseparti, velfomede mørka øgon. utmerket kropp- benstilling. bra vinkler fremme og bak. bra svans rør seg vel med herlige steg:)

Premiering: 1, 1BHK, BIR

Speedy:

Utmerket typ, meget bra skalle. mørka øgon. velfylt nese neseparti, bra hals, meget bra kropp- benstilling. aning lang i lenden. korr beversvans. rør seg vel, herlig stil:)

Premiering:

1 JK, 1 JKK, HP, VK1, CERT, 1BHK, BIR

Ingen av dem ble plassert i gruppa da:) men det gjør INGENVERDENSTING:)

er så super stolt av gutta boysene mine:)

Skrevet
Grattis!!!!! Kjempe bra! Dere var knallflinke i BIG gruppene også! Sender bildene når jeg kommer hjem! :wink:

Du skal få lov til å sende alle bildene til meg også! :D 8)

Hehe... av Cita som sitter bamse :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...