Kine Helen Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Speedy: 13 mnds nice type, but offcourse his imature also a little heavy in mussel. very good eye scull and ears, correckt (ettellerannet) in fact i would not want him any longer and he would lock better as he gaining weigth. he has lots of promise and can be champ one day, but to day is to soon.. premiering: 1 JK, 1JKK, HP, VK. JEG ER KJEMPEFORNØYD:) CASPER: 5 mnd good head, big scull, good eye, perfeckt ear, promise of a good body . and sound(tror jeg(stygg skrift)) today the hall is very noicy and he was very brave.. Premiering : BIM så i dag har vært en god dag i ringen:) og så vant jo speedy barn og hund med emilie:) datteren til en i hundeklubben:) er sååå stolt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Kjempe bra Det er virkelig noe å være stolt av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Kjempebra! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 GRATTIS så kjmpemasse. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Takker så mye:) håper vi gjør det bra i dag og.. Casper har mage sjau.. har fått i ham Zoolack nå.. må løpe:) he he travel helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Gratulerer, kjempegode resultater! Lykke til i dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Woho! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Wow! Tillykke med flotte resultater! Håber det går godt i dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Speedy: 13 mnds nice type, but offcourse his imature also a little heavy in mussel. very good eye scull and ears, correckt (ettellerannet) in fact i would not want him any longer and he would lock better as he gaining weigth. he has lots of promise and can be champ one day, but to day is to soon.. premiering: 1 JK, 1JKK, HP, VK. JEG ER KJEMPEFORNØYD:) CASPER: 5 mnd good head, big scull, good eye, perfeckt ear, promise of a good body . and sound(tror jeg(stygg skrift)) today the hall is very noicy and he was very brave.. Premiering : BIM så i dag har vært en god dag i ringen:) og så vant jo speedy barn og hund med emilie:) datteren til en i hundeklubben:) er sååå stolt:) Kjempebra med HP på en hund og BIM på den andre . Du skriver VK på Speedy, hvilken plassering fikk han i vinnerklassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Jippi! Svarer det jeg vet om dagens resultater, jeg Speedy fikk sitt første cert og ble BIR! Og Capser ble BIR valp! Husker ikke hvordan det var med HP og sånt, men det husker nok Kine mye bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Jippi! Svarer det jeg vet om dagens resultater, jeg Speedy fikk sitt første cert og ble BIR! Og Capser ble BIR valp! Husker ikke hvordan det var med HP og sånt, men det husker nok Kine mye bedre enn meg det er jo helt supert! regner med at vi får mer detaljer av eierene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Kjempebra med HP på en hund og BIM på den andre . Du skriver VK på Speedy, hvilken plassering fikk han i vinnerklassen? han fikk 1 har glemt å skrive det inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Her kommer dagens Resultater da:) er SUPERFORNØYD:) CAsper Velbal. meget bra hode- bitt. bra skalle, velfylt neseparti, velfomede mørka øgon. utmerket kropp- benstilling. bra vinkler fremme og bak. bra svans rør seg vel med herlige steg:) Premiering: 1, 1BHK, BIR Speedy: Utmerket typ, meget bra skalle. mørka øgon. velfylt nese neseparti, bra hals, meget bra kropp- benstilling. aning lang i lenden. korr beversvans. rør seg vel, herlig stil:) Premiering: 1 JK, 1 JKK, HP, VK1, CERT, 1BHK, BIR Ingen av dem ble plassert i gruppa da:) men det gjør INGENVERDENSTING:) er så super stolt av gutta boysene mine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Kjempebra! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Superb resultat. GRATULERER såååååååååå mye =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 ja dette bør du være fornøyd med! Gratulerer en gang til. =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis!!!!! Kjempe bra! Dere var knallflinke i BIG gruppene også! Sender bildene når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis!!!!! Kjempe bra! Dere var knallflinke i BIG gruppene også! Sender bildene når jeg kommer hjem! supert:) Tusen takk for alle gratulasjonene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis med flotte rasultater! Det var da ikke noe å grue seg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis!!!!! Kjempe bra! Dere var knallflinke i BIG gruppene også! Sender bildene når jeg kommer hjem! Du skal få lov til å sende alle bildene til meg også! 8) Hehe... av Cita som sitter bamse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 i dag var jeg ikke så nervøs som i går.. i dag gikk det faktisk overraskende greit:) hehe.. i går var det helt for jæ...vlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Drit bra da.. =D> =D> Grattis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Kjempefine resultater! =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar