Identity Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Henta meg valp i går. Her kommer valpe bilder: Sjekker ut kosten. Mange interssange lukter. Enda flere lukter... Er hann ikke søt?
swimzy Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 åhhh helledussen såå søt han er..gratulerere såååå masse
Identity Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2008 Jeg fant netopp ut at opdretterens kennel ikke er registert i hverken NKK, FCI eller noen av retriever klubbene. Så da er det ikke så rart at dem ikke brydde seg noe om valpen sin alder når den ble lever. Jeg tror jeg tar kontakt med dem og lever tilbake valpen på grunnlag av det at den er avvent for tifli og at jeg føler meg ekstremt lurt.. Tror kanskje jeg skal heve hele avtalen, selv om valpen er nydelig. Så kan jo ikke jeg vite noe om dens slekt osv, når jeg ikke kan finne hverken kennelen eller valpen foreldre noe sted.
shatique Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Så skjønn den var! Gratulerer med ny hund
Gjest Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Har du fått med stamtavle? Er den registret? Hva betalte du? Har du skrevet kjøpskontrakt? Alt dette er ting som bør komme i betraktning hvis du ønsker å levere den tilbake.
Identity Skrevet 4. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2008 Har du fått med stamtavle? Er den registret? Hva betalte du? Har du skrevet kjøpskontrakt? Alt dette er ting som bør komme i betraktning hvis du ønsker å levere den tilbake. Den har ikke stamtavle, den er ikke registrert, kullet er ikke registrert i nkk, de kosta 10,000.- jeg har skrevet kjøps kontrakt. Jeg har i dag levert den tilbake å alt var i orden.
Identity Skrevet 4. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2008 Har den fått microchip? Nei det har den ikke.
Gjest Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Det hørtes riktig ut, når du svarte nei på alle de punktene. Du var jo "heldig" som fikk levert den tilbake selv om kjøpskontrakt var signert.
Iago Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Det var jo velid trist da. Lykke til med å finne en ny valp!
12345 Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Så trist da. Lykke til og finne ny valp med forhåpetligvis stamtavle
Einstein&Charlie Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Den har ikke stamtavle, den er ikke registrert, kullet er ikke registrert i nkk, de kosta 10,000.- jeg har skrevet kjøps kontrakt. Jeg har i dag levert den tilbake og fått tilbake pengene. Det var godt at det lykkedes hvis det er så kan du starte en tråd ligesom mange andre kommende hundejere, med spørgsmål i hundeprat.
kakao Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Kjempesynd at det endte slik for ditt valpekjøp! Men likevel bra at det ordnet seg med å levere han tilbake! Håper det går bedre for deg neste gang, husk å undersøk masse.
Identity Skrevet 4. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2008 Jeg takker alle her som har støttet meg i denne saken. jeg skal ta til meg det rådet om å starte tråd som jeg kan spørre om ting... Nå ligger han nok hos morra og slapper av.
starlight Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Bra du fikk levert valpen tilbake, sånn "just in case". Ta deg god tid når du skal ha ny valp og gjør grundige undersøkelser på forhånd. Som regel lønner det seg Lykke til!
Peers Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Trist at det endte sånn, men det var nok for det beste... I det minste er det godt at du i det hele tatt fikk levert den tilbake, mange "oppdrettere" setter seg på bakbeina når det gjelder sånne ting. Lykket til med planlegging og kjøp av ny valp!
Elinhe Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Hm.. Som Tollerentusiast synes jeg dette var veldig trist. Men det var bra at du fikk levert ham tilbake da. Hvor gammel var han da du fikk han?
Miriam Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Nesten syv uker, var det vel? (Står i denne diskusjonen).
Jane Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 En "oppdretter" med en slik hjemmeside virker ikke mye seriøs. Beauty Tollers
Blondiemamma Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 En "oppdretter" med en slik hjemmeside virker ikke mye seriøs. Beauty Tollers Nei den virket veldig lite profosjonell spør du meg. Mulig dama ikke har greie på data, men da tror jeg jaggu jeg hadde fått noen til å lage en hjemmeside til meg i stedenfor å ha så dårlig reklame for oppdrettet mitt...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar