Gå til innhold
Hundesonen.no

Nova Scotia Duck Tolling Retriveren (Simba)


Identity

Recommended Posts

Jeg fant netopp ut at opdretterens kennel ikke er registert i hverken NKK, FCI eller noen av retriever klubbene.

Så da er det ikke så rart at dem ikke brydde seg noe om valpen sin alder når den ble lever. Jeg tror jeg tar kontakt med dem og lever tilbake valpen på grunnlag av det at den er avvent for tifli og at jeg føler meg ekstremt lurt..

Tror kanskje jeg skal heve hele avtalen, selv om valpen er nydelig. Så kan jo ikke jeg vite noe om dens slekt osv, når jeg ikke kan finne hverken kennelen eller valpen foreldre noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått med stamtavle? Er den registret? Hva betalte du? Har du skrevet kjøpskontrakt?

Alt dette er ting som bør komme i betraktning hvis du ønsker å levere den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått med stamtavle? Er den registret? Hva betalte du? Har du skrevet kjøpskontrakt?

Alt dette er ting som bør komme i betraktning hvis du ønsker å levere den tilbake.

Den har ikke stamtavle, den er ikke registrert, kullet er ikke registrert i nkk, de kosta 10,000.- jeg har skrevet kjøps kontrakt.

Jeg har i dag levert den tilbake å alt var i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke stamtavle, den er ikke registrert, kullet er ikke registrert i nkk, de kosta 10,000.- jeg har skrevet kjøps kontrakt.

Jeg har i dag levert den tilbake og fått tilbake pengene.

Det var godt at det lykkedes :)

hvis det er så kan du starte en tråd ligesom mange andre kommende hundejere, med spørgsmål i hundeprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det endte sånn, men det var nok for det beste... I det minste er det godt at du i det hele tatt fikk levert den tilbake, mange "oppdrettere" setter seg på bakbeina når det gjelder sånne ting.

Lykket til med planlegging og kjøp av ny valp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "oppdretter" med en slik hjemmeside virker ikke mye seriøs.

Beauty Tollers

Nei den virket veldig lite profosjonell spør du meg. Mulig dama ikke har greie på data, men da tror jeg jaggu jeg hadde fått noen til å lage en hjemmeside til meg i stedenfor å ha så dårlig reklame for oppdrettet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...