Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim hundefestival

MarieR

Recommended Posts

Skrevet
Det står akkurat det samme på min, jeg har også betalt inn 600, innen fristen. Kanskje det er en bug på skjemaet?

Samme her, står at det er 300 for lite innbetalt, men har fått startnr. gjelder pm for søndag.

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takk!

Ringte og snakket med mamma nå, og vi har bare fått pm for lørdag. Rekner med den andre kommer på mandag, hvis de ikke har sendt den til oppdretteren min da..

Fikk dere begge pm'ene i samme konvolutt, eller hver for seg?

Guest Christine
Skrevet

Er det påmeldt noen fugliser`?

(tenker på både valp og de rasene uten raseklubb)

Skrevet
Takk!

Ringte og snakket med mamma nå, og vi har bare fått pm for lørdag. Rekner med den andre kommer på mandag, hvis de ikke har sendt den til oppdretteren min da..

Fikk dere begge pm'ene i samme konvolutt, eller hver for seg?

Jeg fikk en i går og en i dag.

Skrevet

Har i PM'n her, men tror det var 6 fauver + en valp på søndag.

Har ikke fått for lørdag enda, noen som kan si noe om hvor mange fauver det er da?

Guest Christine
Skrevet

Ingen som vet?

Hvis noen vil klemme litt og se på tenner på Vita, så er det bare å hyle ut :lol:

Det samme gjelder Vegas :)

Skrevet
Ingen som vet?

På lørdag er det påmeldt en engelsk setter valp, en weimaraner korthåret valp, en bracco italiano voksen og to drentsche patrijshond voksen, så vidt jeg kan se.

Katalogen min for søndag har vist kommet til oppdretteren min, selv om jeg ba om å få den tilsendt hit.

Guest Christine
Skrevet
På lørdag er det påmeldt en engelsk setter valp, en weimaraner korthåret valp, en bracco italiano voksen og to drentsche patrijshond voksen, så vidt jeg kan se.

Katalogen min for søndag har vist kommet til oppdretteren min, selv om jeg ba om å få den tilsendt hit.

Takk! :lol:

Da tror jeg nok vi tar turen på lørdag.

Skrevet

Off, jeg kan ikke komme. Ellers ville jeg gjerne vært klemmer og tannsjekker og hundepasser til de som hadde trengt det.. :lol:

EDIT: dere får ha lykke til alle sammen!

Skrevet
Kom innom sheltieringen på lørdag, så skal vi ordne det, hehe :)

Jeg kommer nok til å henge rundt der ja :D Lurer på hvilken dag hundene får bli med..får kanskje ta de med på lørdag da :lol:

Skrevet
Jeg kommer nok til å henge rundt der ja :) Lurer på hvilken dag hundene får bli med..får kanskje ta de med på lørdag da :lol:

Er bare sheltie der på lørdag, søndag er vi på Lundamo :D

Skrevet

Jeg har også fått beskjed om at jeg har betalt for lite, men likevel fått startnummer.. Syns dette hadde skjedd med mange, er det noen som har innside information om dette? Jeg vet jeg har betalt nok, innen fristen..

Skrevet

Jeg er glad du fikk svar av Mona, jeg var nemlig veldig usikker på hvilke raser du mente :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...