Mumfy Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 jeg har en katt på 3 mnd og den dilter etter samme hvor jeg går i huset, komme den til å gjør det når den blir voksen`?
Skippy Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 Katten min diltet etter meg også,men den sluttet når jeg hver gang den diltet etter meg bar den tilbake der den var
MariaN Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 Er ikke det søtt med en katt i hælene da? hihi. Mine fire går etter meg på TUR de! Så jeg må riste de av meg. hehe.
Thesa Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 Katten min gjør også det.. Synes det bare er litt søtt jeg
Mumfy Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2008 eg og syns det er lit søtt, men komme han til å gjør det når han blir voksen?
pusejenta Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 kattunger er jo veldig nysgjerrige og vil dilte etter,de følger jo etter ''mamma''... de vil nok bli mer selvstendige etterhvert,men gir det seg ikke,så burde du bære de tilbake
AnneM. Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Jeg snubler stadig over min 3 år gamle Birma, når det er noe han vil oppnå! Reker f.eks. Ellers har jeg hatt mange katter, voksne, som liker å være med på tur!
Wilma Skrevet 16. August 2008 Rapporter Skrevet 16. August 2008 Katten min er 8 år og følger stadig etter meg på tur Jeg synes det er ganske søtt jeg! Også er hun nesten som skyggen min her hjemme Veldig glad i henne Smula heter hun forresten, og er veldig liten! Men til TS har jeg vell egenltig ikke noen råd.. Jeg tror den slutter etter vært, hvis den mister lysten. Kattunger er jo (som sakt) veldig nyskjerrige
Kristiin Skrevet 16. August 2008 Rapporter Skrevet 16. August 2008 Pusa mi var med meg over alt! Og jeg ble ofte irritert for at han sto i veien når jeg hadde det travel! Litt av ett syn med oss på tur! Hunden i bånd, katta etter .. Og etter skolen sitter han på trappa å venter å når han ser meg kom han springende! *kjenner hvor mye jeg savner han*
millis Skrevet 16. August 2008 Rapporter Skrevet 16. August 2008 Har noen diltere vi også, kjempe koselig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar