Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrlege i Trondheim

Linx

Recommended Posts

Jeg synes de som er på...ååå husker ikke va senteret heter en gang! Hjerneteppe....

Vi dro dit en gang da vi var i tr.heim.. vi slapp å betale samtidig også :lol: Slapp å betale i det heletatt... Så liker de veldig godt! :rolleyes2:

Har ikke vært på noen andre..

Ellers om du vil kjøre et stykke liker jeg de på Stjørdal ganske godt da.. de kan småhunder ganske bra :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimda:l virker bra, realistiske og ærlige.

Strinda: Aldri mer. har de akuttvakt reiser jeg heller mange mange mil fremfor å dra dit. Ta det på PM om noen vil vite hvorfor. Jeg har to hunder for lite i dag. jeg blir kvalm og forbanna bare jeg hører navnet.

Trøndelag dyreklinikk: Var der for ei avlivning, aldri mer. Dyrlegen sto klar med søppelposen og venta på at vi skulle gjøre oss ferdige med sørginga, begynte å pakke vekk hunden før vi var ute av rommet.

Byåsen: Har ikke noe negativt på de, men vært der bare 4-5 ganger, realistisk og ærlig. Meget hjelpsome. (forrestgen gode på ilder)

Trondheim dyrehospital: Veldig hjelpsomme, satt der en hel lørdag med en hund en gang, og ikke noe å si på servicen der. Hvor gode de er på annet en det jeg var der for skal jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim dyrehospital er min favorit det er dem jeg har bruk hele tiden siden jeg fikk hunden og di er veldig hjelpsome og grundige

Byåse og Strinda: Har ikke erfaring med hund fra dem men andre dyr og det var negaatift at jeg aldri setter mine ben innafor der en gang til.

Eneste jeg komme til å kunne bruke ved krise vis det er stengt på Trondheim dyrehospital er heimdal. Etter som jeg har hørt mye drit om Trøndelag dyreklinikk er heller ikke det intresangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim Dyrehospital op Skovgård er den beste dyreklinikken jeg noen sinne har vært hos. Her har også dyrlegene spesialiseringer, den ene er ortoped og den andre er i gang med spesialisering på indremedisin. Her husker både dyrleger og assistenter deg og dyra dine, og dine tidligere problemer, og de er ufattelig hjelpsomme. Min dyrlege har til og med brukt fritida si på å finne ut av ting for meg, har forhørt seg med kolleger og tidligere medstudenter rundt om i landet osv, for så å sende meg en mail med det hun har funnet ut. Kan ikke anbefale denne klinikken varmt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim Dyrehospital op Skovgård er den beste dyreklinikken jeg noen sinne har vært hos. Her har også dyrlegene spesialiseringer, den ene er ortoped og den andre er i gang med spesialisering på indremedisin. Her husker både dyrleger og assistenter deg og dyra dine, og dine tidligere problemer, og de er ufattelig hjelpsomme. Min dyrlege har til og med brukt fritida si på å finne ut av ting for meg, har forhørt seg med kolleger og tidligere medstudenter rundt om i landet osv, for så å sende meg en mail med det hun har funnet ut. Kan ikke anbefale denne klinikken varmt nok!

Det er Trøndelag dyreklinikk som liger ved skovgård. Trondheim Dyrehospital liger på tunga og har avdeling på tiller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er så mange som er svært godt fornøyd med trondheim dyrehospital må jeg bare spørre, Hvorfor? :lol:

"Styre unna" høres vel kanskje mer alvorlig ut enn jeg mente. Vi har hatt et par merkelige (ikke spesielt alvorlige) opplevelser der, og når det finnes flere klinikker velger vi heller noen andre. Heimdal er også billigere og har mer drop-in-tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Trøndelag dyreklinikk som liger ved skovgård. Trondheim Dyrehospital liger på tunga og har avdeling på tiller :-)

Jeg lurer på om det er flere som roter sammen navn her? Det er litt rart at det er nesten ingen som nevner Trøndelag Dyreklinikk (altså den på Skovgård). Dette er tross alt en av de "store". Jeg har brukt den på både hunder og katter i noen år, men har nå skiftet over til Melhus Dyreklinikk fordi de er klart billigere, og prøver ikke intenst å få deg til å bruke 20 000 på å utrede en gammel katt for allergi, for å si det på den måten. Jeg har rett og slett en mye bedre følelse for kudoktoren på Melhus (hvilket menes som en hedersbetegnelse, her mangler det hverken på moderne utstyr eller oppdatert kunnskap). Her er man realistiske og jordnære og prøver ikke hele tiden å bruke det at du er glad i dyrene dine for å melke deg for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...