Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrlege i Trondheim


Linx

Recommended Posts

Jeg synes de som er på...ååå husker ikke va senteret heter en gang! Hjerneteppe....

Vi dro dit en gang da vi var i tr.heim.. vi slapp å betale samtidig også :lol: Slapp å betale i det heletatt... Så liker de veldig godt! :rolleyes2:

Har ikke vært på noen andre..

Ellers om du vil kjøre et stykke liker jeg de på Stjørdal ganske godt da.. de kan småhunder ganske bra :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimda:l virker bra, realistiske og ærlige.

Strinda: Aldri mer. har de akuttvakt reiser jeg heller mange mange mil fremfor å dra dit. Ta det på PM om noen vil vite hvorfor. Jeg har to hunder for lite i dag. jeg blir kvalm og forbanna bare jeg hører navnet.

Trøndelag dyreklinikk: Var der for ei avlivning, aldri mer. Dyrlegen sto klar med søppelposen og venta på at vi skulle gjøre oss ferdige med sørginga, begynte å pakke vekk hunden før vi var ute av rommet.

Byåsen: Har ikke noe negativt på de, men vært der bare 4-5 ganger, realistisk og ærlig. Meget hjelpsome. (forrestgen gode på ilder)

Trondheim dyrehospital: Veldig hjelpsomme, satt der en hel lørdag med en hund en gang, og ikke noe å si på servicen der. Hvor gode de er på annet en det jeg var der for skal jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim dyrehospital er min favorit det er dem jeg har bruk hele tiden siden jeg fikk hunden og di er veldig hjelpsome og grundige

Byåse og Strinda: Har ikke erfaring med hund fra dem men andre dyr og det var negaatift at jeg aldri setter mine ben innafor der en gang til.

Eneste jeg komme til å kunne bruke ved krise vis det er stengt på Trondheim dyrehospital er heimdal. Etter som jeg har hørt mye drit om Trøndelag dyreklinikk er heller ikke det intresangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim Dyrehospital op Skovgård er den beste dyreklinikken jeg noen sinne har vært hos. Her har også dyrlegene spesialiseringer, den ene er ortoped og den andre er i gang med spesialisering på indremedisin. Her husker både dyrleger og assistenter deg og dyra dine, og dine tidligere problemer, og de er ufattelig hjelpsomme. Min dyrlege har til og med brukt fritida si på å finne ut av ting for meg, har forhørt seg med kolleger og tidligere medstudenter rundt om i landet osv, for så å sende meg en mail med det hun har funnet ut. Kan ikke anbefale denne klinikken varmt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim Dyrehospital op Skovgård er den beste dyreklinikken jeg noen sinne har vært hos. Her har også dyrlegene spesialiseringer, den ene er ortoped og den andre er i gang med spesialisering på indremedisin. Her husker både dyrleger og assistenter deg og dyra dine, og dine tidligere problemer, og de er ufattelig hjelpsomme. Min dyrlege har til og med brukt fritida si på å finne ut av ting for meg, har forhørt seg med kolleger og tidligere medstudenter rundt om i landet osv, for så å sende meg en mail med det hun har funnet ut. Kan ikke anbefale denne klinikken varmt nok!

Det er Trøndelag dyreklinikk som liger ved skovgård. Trondheim Dyrehospital liger på tunga og har avdeling på tiller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er så mange som er svært godt fornøyd med trondheim dyrehospital må jeg bare spørre, Hvorfor? :lol:

"Styre unna" høres vel kanskje mer alvorlig ut enn jeg mente. Vi har hatt et par merkelige (ikke spesielt alvorlige) opplevelser der, og når det finnes flere klinikker velger vi heller noen andre. Heimdal er også billigere og har mer drop-in-tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Trøndelag dyreklinikk som liger ved skovgård. Trondheim Dyrehospital liger på tunga og har avdeling på tiller :-)

Jeg lurer på om det er flere som roter sammen navn her? Det er litt rart at det er nesten ingen som nevner Trøndelag Dyreklinikk (altså den på Skovgård). Dette er tross alt en av de "store". Jeg har brukt den på både hunder og katter i noen år, men har nå skiftet over til Melhus Dyreklinikk fordi de er klart billigere, og prøver ikke intenst å få deg til å bruke 20 000 på å utrede en gammel katt for allergi, for å si det på den måten. Jeg har rett og slett en mye bedre følelse for kudoktoren på Melhus (hvilket menes som en hedersbetegnelse, her mangler det hverken på moderne utstyr eller oppdatert kunnskap). Her er man realistiske og jordnære og prøver ikke hele tiden å bruke det at du er glad i dyrene dine for å melke deg for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
    • Vill var 12kg ved 17 uker/4mnd, og har endt opp på 19,5kg og rett over 50 cm😅 Roet seg betraktelig etter 5mnd😅
    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...