BDD Girl Skrevet 31. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2008 Solformørkelse Husk å ikke se direkte på solen, det kan skade øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Jeg kikka litt direkte på skyene jeg, gikk greit det..... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Ut å kjøpe spesialsolbriller ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Tror det er litt seint nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Huh? Klokka når er det? Kan man se det fra Østlandet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Huh? Klokka når er det? Kan man se det fra Østlandet også? Den var over litt før 13.00. http://www.astronomi.no/sol010808/tider.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Åja --, det gikk jeg helt glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Var ute og fikk tatt litt bilder av fenomenet, men av 100 bilder var det kun to som var verdt å samle på... Her er dei, tatt litt over kl 11.00 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Var ute og fikk tatt litt bilder av fenomenet, men av 100 bilder var det kun to som var verdt å samle på... Her er dei, tatt litt over kl 11.00 i dag. Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Forstår ikkje helt kva som skjer, eg ser ikkje bildene sjøl, kun en raud X i hjørnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Jeg ser bildene dine i hvert fall... Fine! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Takk. Og no viser dei hos meg og. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Fine bilder! Hvordan tok du dem? Jeg turte ikke hente speilrefleksen, var redd for at lyset skulle ødelegge sensoren eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Fine bilder! Hvordan tok du dem? Jeg turte ikke hente speilrefleksen, var redd for at lyset skulle ødelegge sensoren eller noe Brukte speilreflekskameraet..... Og det virker enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Forstår ikkje helt kva som skjer, eg ser ikkje bildene sjøl, kun en raud X i hjørnet... Jeg ser de :happy: De var kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Hva slags innstillinger hadde du på kamera? Brukte du filter? Jeg fikk ikke til jeg... Bare en diger lysende sol Men så formørkelsen greit selv fra et grustak på rena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Hva slags innstillinger hadde du på kamera? Brukte du filter? Jeg fikk ikke til jeg... Bare en diger lysende sol Men så formørkelsen greit selv fra et grustak på rena Vanlig innstilling, brukte ikkje filter. Men eg tok ikkje bilde rett mot sola, då vart det berre en stor lysende uklar sol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 jeg prøvde å ta ved siden av sola jeg også, men neida.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar