Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland

Maritaa

Recommended Posts

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Om det er pels på dyrene her i heimen så stiller vi, uansett kommer vi til å titte på :blink:

Skrevet

Jeg håper egentlig at jeg er på Sotra og tar MH-test, men regner med at jeg ikke kommer med. SÅ i så fall blir det nok LP for oss der.

Skrevet

Det er litt fristende å for én gangs skyld reise litt lenger for å delta på utstilling, men jeg har jo egentlig bestemt meg for at Norma skal få en liten "voksepause". Vi får se hva vi gjør :angry:

Skrevet

Stiller ikke på NKK, da jeg ikke tror/vet at noen av mine hunder vil gjøre det bra for denne dommeren :lol: . Stiller antakelig et par stykker på Collieklubben motsatt dag.

Skrevet

Jaa, i evig jakt på det certet som etterhvert ikke har så pene navn, så er vel sannsynligheten for at vi kommer stor :lol:

Stiller i såfall Arisen (AK), og datteren Ebony (UK) og muligens en siste tispe jeg tar med meg.

Hvis noen reiser fra østlandet og har plass til meg og en hund, og ønsker mindre reiseutgifter er det bare å sende en PM :P

Skrevet

hmm det var nkk ja :)

siden nykommeren har kommet i hus så blir det jakten på storcertet på han (har god tro at at han kan gjøre det veldig gått) så då blir det vel UK tror jeg..

Ivo og meg blir nokk sett i juniorhandling en eller begge dagene og kanskje i ag ringen en dag eller lydighet...

Men det frister selvsakt og jakte etter det certet også men tror det får vente til han er litt eldre.

Skrevet

Tja... Nei, tror ikke vi drar hit i år. Vi har i og for seg alt vi kan få på våre i Norge, og da gidder man ikke å dra så langt lenger :rolleyes:

Det er greit med de pengene man kan "spare" på å ikke dra. (For vi har jo budsjettert med å dra, og da sparer man, sant?)

Skrevet
(For vi har jo budsjettert med å dra, og da sparer man, sant?)

Ja det er sparing! Bruk dem på godis og hundeutstyr!

(eventuelt babyutstyr? :D )

Skrevet
Jaa, i evig jakt på det certet som etterhvert ikke har så pene navn, så er vel sannsynligheten for at vi kommer stor :D

Stiller i såfall Arisen (AK), og datteren Ebony (UK) og muligens en siste tispe jeg tar med meg.

Hvis noen reiser fra østlandet og har plass til meg og en hund, og ønsker mindre reiseutgifter er det bare å sende en PM :P

Det ***** Certet kommer, han er så lekker så!

Jeg vurderer turen om jeg finner noen å dele kjøringa med.. evt. fly.. har egentlig ingenting å hente:P

Skrevet

Og fristen er 11 august og forlenget elektronisk er 25 august? Samme pris eller dyrere på sistnevnte?

Jeg må bare vente lengst mulig med å melde på - det er denne hersens pelsen da som vokser så seeeeeint :D .

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg drar.

Men om jeg drar kommer jeg til å gå agility med Zira, og stille to av de andre tenker jeg:)

Skrevet

Hei Alle sammen :cool:

Jeg har planer om å melde meg på alle 3 agility løpene, men lurer på om noen av dere har peiling på hvor det går an å overnatte??

Skrevet

Det er utstillinga på Orre det er snakk om?

Tror det er ganske sikkert at jeg kommer og ser en av dagene.

Alltd like gøy å se whippet, saluki og CC. :P

Og alle bodene med så mye gøy og "nyttig"! :cool:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...