Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslotreff, mennesker!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Hallo Oslo-Sonen!

På freddan så skal jeg prøve å lure Miriam til å komme på besøk til meg, og da tenkte jeg at jeg skulle være så grei å ta toget, med Kampelgen, til Oslo for å møte henne. Dette må jeg gjøre mens mamma er på toget sånn atte jeg slipper å betale så veldig mye *kremt* :rolleyes: '

VÆFFAL! Vi ankommer Oslo S 14.28 sånn ca, også tenkte vi at siden alle på sonen har lyst til å møte Perle, så må dere komme på treff! Jeg vet ikke hvor noenting i Oslo er, og orienterer meg deretter, så fint om noen kan komme og følge meg til treffstedet, sånn at jeg slipper å bli slukt levende av den skumle byen. Med andre ord har jeg tid, men ikke sted! Så legg hodene i bløt nå, søte soniser, også finner vi på no' morro, så jeg og dyret slipper å kjede oss ihjel! (Han er forresten venn med cirkus alle. :lol: )

Hilsen Soppen og Daffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så DÅRLIG GJOOOORT. Dere skal ikke ha det morsomt uten oss. Det går for tenk ikke an! :lol: Nei, kos dere masse og ha et hyggelig treff. Tror jeg bader og soler meg i steden, jeg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så DÅRLIG GJOOOORT. Dere skal ikke ha det morsomt uten oss. Det går for tenk ikke an! :angry: Nei, kos dere masse og ha et hyggelig treff. Tror jeg bader og soler meg i steden, jeg! :)

Pfft, gå og bad.

Norma og jeg kan nok bli med vi også :lol:

Jeej!

Vi vil gjerne være med. Får se om jeg rekker det :lol:

Ja, rekk det, rekk det! :lol:

Vi blir ikke med, desverre. Krokodillen får ikke leke så masse med hunder en stund nå, og da er det skrekkelig urettferdig å dra på treff.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...