amstaff Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Skrevet 20. Juli 2008 Litt om Asi... Han er en SBT på litt over 2 år. Full av energi (mildt sagt!), mye lyd og glad i alt av mennesker. Asi er vel den av bikkjene jeg har hatt som uten tvil er mest forstyrra i hodet sitt. Full av påfunn, og vi ler mye av han Fine gutten... "Jeg??" På besøk hos oppdretter i forrige uke. Asi slapper av... (i 3 sekunder(nesten)) Asi og Akira har oppdaget en geit... Akira viser Petter geita
amstaff Skrevet 12. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2008 Enda litt mer bildespam av bullegjengen vår Asi og Shira leker med Boomerball. Asi følger staffreglene som sier at hvis han liker noe, så er det hans! Shira litt sliten. Den blå ballen er ikke like morsom.. Mongo-Shira... I KILL YOU!! Det hender han tar noen pauser...
Escada Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Fine fine hunder,men som sagt(Abkn) så synes jeg Asi er utrolig rå og flott..
amstaff Skrevet 13. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2008 Takk for det. Asi er en knakende kjekk kar ja...
SoppenCamilla Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Flotte bilder av vakre hunder!
shatique Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 For noen fine bilder,Asi er utrolig flott!
joey Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 bra å se at det finns staffer som er i bra form også. han var kjempeflott
amstaff Skrevet 13. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2008 Tusen takk folkens! :blush:
Ane&Kaiza Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Så flotte hunder;D SBT er så herlige!
amstaff Skrevet 28. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2008 Idag var vi en tur i Horten på et lite staffetreff... Forholdsvis bra oppmøte, med ca. 15 hunder og enda flere tobeinte. Vi gikk i en times tid og fikk tid til litt sosialt og GPP etterpå. Alt i alt en hyggelig dag, hvor Asi overrasket mest ved å gå godt overens med alle, inkludert flere hanner Amstaffen Santo Kenzo aka. Mr. K Flere bilder finnes på hjemmesiden vår.
shatique Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 Det så ut som et hygelig treff det. Gøy at det kom så mange da. SBT er en fantastisk rase
Toya Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 jøss, dere gikk i skauen rett bak huset mitt jo Den skolen dere har gruppebilde på har jeg gått på en gang i tiden hihi jeg og ville vært med på tur med pelsklattene mine..
amstaff Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 Hehe! Alle er velkomne på tur da! Takk for fine ord, folkens... Voffene logrer hardt tilbake
Guest Luckyliten Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2008 Utrolig nydelige begge vofsene dine!!! gleder meg til jeg får min!
mixmaster Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2008 Er det bare meg eller er hunden din veldig tynn? Man ser jo ribbena, men kanskje den rasen skal være sånn?
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Er det ikke mer at de bildene man ser ribbena av står han strukket? Man ser også godt ribbena på min hund når han strekker seg, og såvidt ellers og, men han er ikke for tynn. (men heller ingen staffe )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar