Gå til innhold
Hundesonen.no

Argh!!


Yakine

Recommended Posts

Jeg blir så irritert! Fortalte morfaren til sambo idag at vi har bestillt oss valp. Da fikk jeg til svar: "herregud, dette kommer dere til å angre på"!!! Jeg ble så jæ..a provosert!!! Og når jeg sa hvilken rase det var (schæfer) så sa han: "hva i alle dager skal dere med en så stor hund??".

Si meg, tror han VIRKELIG at vi bruker masse tid, energi og ikke minst penger på å skaffe en hund som vi ikke har tenkt over??!! Man skaffer seg jo ikke hund, for å så ikke "gidde" å ha den!?!! Flaming

Jeg er så irritert!!!

Puh, godt å få det ut av kroppen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke er bare vi som har opplevd det.

Det som kanskje er verst, er jo at mormora og morfaren til sambo har hund selv! En cavalier king charles (tror det er det de heter)..

Og den hunden er jo kjempebra dressert!!! Ikke i det heeeele tatt!!! Uff... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg i den rekken jeg også... Får støtt høre "at du gidder å ha hund, du blir jo så bundet.." :evil:

Det er kanskje et valg jeg tar eller....?!?!?!?!

Bare å gi f i sånne komentarer, det er snakk om uvitenhet.. :roll:

Schäfere er de vakreste!!! Har selv hatt to stk. Gleder meg til å se bilder av nurket deres!!! :cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører slikt hele tiden! Spesiellt fra familie. "Bare kvitt deg med hunden, det er ikke noe å samle på", osv. i den duren. man kan ihvertfall ikke klage for da blir det jo den leksa om "ja der ser dere! Hva var det vi sa!!" Uff, jeg blir så mektig lei!! kan ikke folk respektere valget? Man sier jo ikke sånnt til folk som får barn! :evil: Sånn er det vel bare å være hundeier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...