Izziebelle Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2009 Hun er den peneste collien jeg veit om. Synes det er kjempe fint med masse hvitt på dem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2009 Fiiiine Colliefrøkna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2009 Hvor høy er hun nå? Mulig det er nevnt et annet sted her men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2009 Fine collieversjonen av Villa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyreelsker`n Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 bare litt sånn.SUPERDUPERNYDELIIIIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Så utrolig pen hun har blitt! Kjempefint ansikt Og nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 25. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Flere bilder? Tenkte jeg skulle prøve å ta imorgen, hvis jeg kommer meg opp mens det er sollys... Selv om vesla her ikke ser ut akkurat nå Eller, hun ser veldig morsom ut med andre ord Hehe. Jeg kjenner det sånn selv her med størrelsen, kjenner jeg ser på Ivy og bare "ehm... 6 mnd? VOKS!".. :closedeyes: Vet du hvor høy Vita var ca når hun var 6 mnd? Tror jeg har en liten tispe Hun er nok nydelig tenker jeg Hmm.. Vita var vel rundt 50cm kanskje? Jeg har vært elendig til å måle, men hun har ikke vokst så mye i cm siden det..Hun er vel egentlig ikke liten, men jeg kunne godt ha tenkt meg at hun hadde vært i hannhundsize Hun er den peneste collien jeg veit om. Synes det er kjempe fint med masse hvitt på dem jeg! Tuusen takk Varmer en mors hjerte å høre sånt Fiiiine Colliefrøkna takk Hvor høy er hun nå? Mulig det er nevnt et annet sted her men... Tja..i underkant av 55cm muligens? Jeg må måle en dag.. Fine collieversjonen av Villa det jaa. De burde virkelig stilt opp på et bilde sammen en gang, sikker på vi hadde fått kommentaren "mor og datter?" bare litt sånn.SUPERDUPERNYDELIIIIG Tuusen takk Så utrolig pen hun har blitt! Kjempefint ansikt Og nydelige bilder Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 24. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2009 En liten minibildespam Hva skal jeg gjøre med den mamma? Tråkke på den ja.. aha :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lmari Skrevet 25. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Så utrolig vakker hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 25. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Fineste jenta det! Gud så fort de vokser opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Lille søtnosen som ikke er så liten lenger, jo! Vakker, vakker, vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Så voksen hun ser ut. Nudligen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Så fin hun har blitt! Herlig "skakkehode"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 25. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2009 Så utrolig vakker hun er Takk :rolleyes2: Så nydelig Takk Fineste jenta det! Gud så fort de vokser opp! Fryktelig fort Jeg synes du må komme med nye bilder snart også da Lille søtnosen som ikke er så liten lenger, jo! Vakker, vakker, vakker hihi, nei hun begynner å vokse til. Selv om jeg synes at hun er liten da Så voksen hun ser ut. Nudligen. Snart 10 måneder vettu, begynner jo å bli stoooor jente Så fin hun har blitt! Herlig "skakkehode"! Takk Hun skakker så lett på hodet for all ting, såå søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2009 Hun var virkelig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 26. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2009 Hun var virkelig nydelig Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla-5 Skrevet 19. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2009 Så pen hun er søte lille hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 17. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2009 Kjære, lille barnet mitt ble 1. år 6. mai, så gratulerer så masse på etterskudd Siden sist har vi fullført konkurranselydighetskurs, blodsporkurs og driver nå å forbereder oss for konkurranse *dele opp pga. mange bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 17. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2009 Gratulerer med ett årsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 18. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 Vita hilser og sier takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 18. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 Nydelig Går forresten Tessa agiliy2 kurs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 18. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 Nydelig Går forresten Tessa agiliy2 kurs nå? Takk Ja, jeg og Tessa startet på kurs forrige uke ja. Vi har jo ikke prøvd oss noe særlig siden det helgekurset vi deltok på Tessa er jo kjempeflink hun, verre med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2009 Ja okei, gøy Spurte Anita (som har dp Garp) og hvem som var på AG2 kurset nemlig og da nevnte hun sheltien Tessa. Tenkte det måtte være dere Må hive dere med på mandagstreningene etterhvert da, kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar