Kristiin Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Hva mener dere er en god sommer-sang? Jeg mener så avgjordt av 'I'm yours' er en en nyyydelig sommer-sang! American boy får jeg litt 'sommerfølelse' av også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Helt enig, I'm Yours, nydelig sommer sang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Min all-time favourite sommersang: Kashmir av Led Zeppelin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Neste sommer, er jo en klasiker som har hunget med en del sommere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Idyll og Sommer på jorda. Begge av Postgirobygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Paradisio med Bailando. Og Come along med Titiyo. Får litt sommerfølelse da. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Haha.. Beklager å måtte si det, men nå sitter jeg og hører på "Ella elle l'a" med Kate Ryan. Den fenger meg, selv om jeg ikke ønsker å like den. Det er en sånn typisk sommersang for meg - en jeg blir i godt humør av og tenker på sola av å høre. Jada, jeg er litt skap-techno/dance-fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 kid rock med All summer long! Det er den mest ultimate sommersangen i år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar