Gå til innhold
Hundesonen.no

Vannskål til bur

Recommended Posts

Åh, sånn solgte de jo på Bjerke :)

jammen! jeg SÅ jo etter det der jo! fant ikke jeg... bare sånne vanlige burskåler uten kant på...

Så ei som hadde en slik hamsterflaskelignende sak til å feste på vanlige flasker.

Fåes kjøpt i dyrebutikker.

sånn sutte tut liksom? sånn de må slikke på?

Det ser jeg for meg at renner....

Jeg kjøpte mine på Jami hundeport i Sverige. Canis selger de sammen, men siste jeg skjekket, så hadde de ikke stativ til å feste den fast med.

Hvor er det aliksom? Og er det sånn i stål du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flasketuten har jeg prøvd, og var veldig fornøyd med den :) De selges, som nevnt, i de fleste dyrebutikker.

Jeg ga den vekk, da jeg ikke bruker bur lengre, så jeg trengte den ikke. Men må nok vurdere å gå til anskaffelse av en ny hvis jeg skal ha hunden med i bilen i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille fra Jami Hundsport? :)

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

http://www.ultimateanimals.co.uk/acatalog/...water_bowl.html

Nederst der er jo et alternativ? Kan klipses på buret, så MartineH hadde en som var lik (?).

hmm, smart, og billig, men ikke særlig pen da... Men, åssen er dette med frakt og sånn hit derfra da tro? Aldri bestilt noe fra utland jeg.. (hverken over seas eller sverige for den del).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

Jeg har bestilt mye på jami og er veldig fornøyd med dem. Husker ikke akkurat priser i hode, men de var ikke dyre. Rask levering. Har forresten den metallskålen med skvalpekant og burfeste. Veldig fin. Bare pass på å ikke skru den for hardt til, da ryker festene ( jeg tok i litt vell mye så det ene festet røyk, men den sitter fast enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bestiller dobbelt kan vi dele på frakta ? :rolleyes:

Smart! Det skal vurderes! Ei skål kommer jo på 189 med feste og skål da... Jeg tror jeg uansett må ha to, en i Zuki og en i roger.

Men, Mikkel sku se etter på WW nå, så får høre om det er noe respons derfra først :P Skal jeg evnt få han til å kjøpe med en til deg også om han finner til rimeligere pris enn det over her? Så kan han bare sende det i posten til oss?

Pen!? Du har mange som kikker på vannskåla di og har høye krav eller? :P
'

ehhhh ja?? :rolleyes::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

hmm, lurt.. skal spørre oppå dyebutikken her.. De er forresten blitt Buddy kjede nå... er det smart?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

Drikkekopp

Er det denne drikkekoppen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle bestille AG utstyr derfra, er de treige eller raske? Noen som vet?

Jeg har bestilt de koppene derifra. Leveringa tok litt tid, men da ene burfestet røk og jeg sendte mail om det, fikk jeg nytt rett etterpå. Jeg har både skrudd fast de og stripsa de fast. Har hatt de montert i burene i et års tid nå. Bestilte en del annet utstyr der, og veldig fornøyd med kvaliteten. Og servicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg bruker denne:

http://www.dyrego.no/hund/walkyroad.html

Er veldig fornøyd med den, rommer ganske mye vann også.

den ser dfin ut den, men jeg ser for meg at bikkja kan komme til å tråkke den over ende i bilen... Derfor jeg var ute etter noe som kan festes på burkanten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...