JailyTina Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 I dag har Jaily vært på sin første badetur. Vel, første tur ved et badevann i hvertfall. Vannet var litt skummelt til å begynne med, men det gikk hvertfall ann å vasse litt.. Kameraet var selvsagt med på tur og da blir det bildespam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Så fin hun er Du er veldig heldig da siden hun er såpass reinslig allerede. PS: Det er helt vanlig at små valper er skeptisk til vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Så søt hun er, fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 4. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Så fin hun er Du er veldig heldig da siden hun er såpass reinslig allerede. PS: Det er helt vanlig at små valper er skeptisk til vann. Takk.. Jeg hadde faktisk forventet en mye større skepsis til vannet enn hva hun viste. Vet at noen hunder ikke bader i det hele tatt og noen som ikke bader før de er "voksne". Syns faktisk vesla var veldig flink for hun tasset frivillig og på eget initiativ utti flere ganger. Men så er hun sinnsykt nysgjerrig og skal være med på alt også, så sjokkert er jeg vel ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 Lille knøtt blir stadig større! Nå er hun blitt 3 måneder gammel, veier litt over 11 kg og har vokst en hel del! De siste ukene har inneholdt både bybesøk, bading, 12ukers vaksina, hilsing på griser og geiter og en hel del kos, lek og moro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 Så stor hun har blitt. Pen jente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 For noen ører Så sjarmerende med sånne paraboler, herlig er hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Nok en innholdsrik uke har passert og nå er tøtta allerede 14 uker gammel... Hun vokser som bare det og veier 12,5 kg nå.. Dessverre har ikke den siste uka vært bare bra. På torsdag kveld ble hun overfalt av en stor blandingstispe som tydeligvis ikke liker valper. Resultatet ble redd valp og bittsår på høyre skulder... <_< Fredag var vi innom veterinæren fordi såret hadde blitt hovent og varmt. En liten betennelse har det blitt så nå er vi igang med antibiotikakur. Heldigvis virker det ikke som at hendelsen har gjort henne redd andre hunder. For å "veie opp" traff vi en trygg og snill tispe på fredag kveld og de sprang og lekte og koste seg som før... I morgen drar jeg og Jaily på hyttetur noen dager og bare koser oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Usj, det er så trist når valper blir angrepet. God bedring med såret, og godt å høre at hun foreløpig ikke har tatt seg nær av det Min yngste frøken opplevde noe lignende, og hun synes ofte at fremmede hunder er skikkelig ekle om de kommer brått på. Kos dere på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Så søt Og skikkelig parabolører har hun. Helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Det er noe skikkelig møl når valpene får dårlige opplevelser, ja... <_< Takk og takk! Ørene er vanvittig store, men likevel har hun svært dårlig (selektiv) hørsel til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Hun er nyyydelig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. August 2008 Rapporter Share Skrevet 6. August 2008 Er det fra lågendalsmuseet? Hun er virkelig nydelig Masse herlige bilder, og ørene er så søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 8. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 Er det fra lågendalsmuseet? Det er frå Lågendalsmuseet, ja! Vi har vært der et par ganger og hilst på dyra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. August 2008 Rapporter Share Skrevet 13. August 2008 Det er frå Lågendalsmuseet, ja! Vi har vært der et par ganger og hilst på dyra.. Det er så fint der! Vært der innimellom med dyra mine jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 14. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2008 Det er så fint der! Vært der innimellom med dyra mine jeg også! Veldig fint sted å trene på å være i nærheten av andre dyr der, ja! Nå er Jaily snart 4 måneder gammel. Hun er blitt 15,5 kg tung ( hun var så mye mindre når jeg hentet henne) og livet er en lek. Gjør fortsatt stort sett de samme tingene som tidligere med byturer, trening og skogsturer. Hun er en drøm å jobbe med selv i så ung alder. Veldig lærenem og god. Litt mammadalt har hun kanskje blitt men hun kan jo ikke være helt perferkt heller...! Denne uken har vi vært på klubben et par dager på rad. Første kvelden hilste vi på Jailys søster, Jade. De er like bøllete begge to, men "bytter på" å være bølla. Pene søstre... Et av Jailys store forbilder; Dolf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 åhhh så flotte bilder av nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 20. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2008 Tida flyr virkelig om dagen og knøttet er 5 måneder om kun få dager! Hun har mista en hel haug tenner og fått endel nye. Heldigvis har ingen sko, stolben, bøker e.l. gått tapt under tannfellinga. Jaily har fått prøve mange nye ting de siste par månedene. Vi har gått spor, rundert og prøvd feltsøk. Sistnevnte er nok det hun syns er aller best. Det å finne rare ting i skogen er visst råkult. Rundering var kult det å så fort hun fant ut at figurantene var morsomme og ikke skumle! Noen nye bilder av knøttet: Anubis? Personlig hadde jeg valgt en annen hodepute... Hvis noen lurer på hvor sokkene har tatt veien..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. September 2008 Rapporter Share Skrevet 20. September 2008 Så skjønn hun er. Og du store som hun vokser. Fine jenta. Mye veier hun nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. September 2008 Rapporter Share Skrevet 20. September 2008 Jeg sier fremdeles: for noen fantastiske "parabol"ører! Herlig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 20. September 2008 Rapporter Share Skrevet 20. September 2008 For en nydelig schäfer Er ikke ofte jeg sier det heller, så det må hun ta til seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 20. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2008 Så skjønn hun er. Og du store som hun vokser. Fine jenta. Mye veier hun nå? Takk! Hun veide 20,5 kg for en uke siden! Er forbløffet over hvor fort hun har blitt så stor! Jeg sier fremdeles: for noen fantastiske "parabol"ører! Herlig jente! Hehehe... Ja, de er fantastik store! Ganske sikker på at hun får inn flere kanaler enn TV'n vår! For en nydelig schäfer Er ikke ofte jeg sier det heller, så det må hun ta til seg. Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 Nåmmen!! Har du sett noe så nydelig! Lykke til med henne, håper du blir heldigere nå enn med Mikey... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 For en herlig hund! Flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar