Eva-Kihla Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 www.vicita.no Legg gjerne igjenn spor i blogg eller gjestebok. Besøker tilbake
Yodel Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 En veldig fin hjemmeside, men adressen blir feil for meg Kennel Vicita er nemlig en av de største oppdretterne på Basenji i Norge. De har adressen www.vicita.net Du kommer sikkert til å få mange treff fra Basenji- folk på leting
Eva-Kihla Skrevet 15. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 En veldig fin hjemmeside, men adressen blir feil for meg Kennel Vicita er nemlig en av de største oppdretterne på Basenji i Norge. De har adressen www.vicita.net Du kommer sikkert til å få mange treff fra Basenji- folk på leting Hehe, såpass..
12345 Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Så fin side. Alle har veldige fine sider men jeg får det liksom ikke helt til. Skrev en hilsen i gb.
Aina&Kaizer Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 En veldig fin hjemmeside, men adressen blir feil for meg Kennel Vicita er nemlig en av de største oppdretterne på Basenji i Norge. De har adressen www.vicita.net Du kommer sikkert til å få mange treff fra Basenji- folk på leting Haha, jeg ble også forvirret av adressen. Men fin side.
ToneS Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 For en fin lay på siden! Fikk en sommerlig følelse.. Resten av siden var fin den også!
Eva-Kihla Skrevet 15. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 For en fin lay på siden! Fikk en sommerlig følelse.. Resten av siden var fin den også! Takk
Peers Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Litt forvirret av adressen jeg også, men siden er kjempefin
Blondiemamma Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 En veldig fin hjemmeside, men adressen blir feil for meg Kennel Vicita er nemlig en av de største oppdretterne på Basenji i Norge. De har adressen www.vicita.net Du kommer sikkert til å få mange treff fra Basenji- folk på leting PRESIS det jeg trodde også. .Stusset litt over pincher og RR.. JØSS, er ikke de en av de største BASENJI oppdretterene da liksom.. hehe...
Eva-Kihla Skrevet 15. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 PRESIS det jeg trodde også. .Stusset litt over pincher og RR.. JØSS, er ikke de en av de største BASENJI oppdretterene da liksom.. hehe... Første gangen jeg har hørt det, har hatt domenet i over ett år nå.. Hehe
shatique Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Skrevet 18. Juni 2008 Kjempe flot hjemmeside,nydelig hunder du har. DP var jo bare helt nydelig da.
Eva-Kihla Skrevet 18. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2008 Kjempe flot hjemmeside,nydelig hunder du har. DP var jo bare helt nydelig da. Han er ikke dverg.. Han er bare en liten pinscher, hehe.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar