Gå til innhold
Hundesonen.no

Carma og Kotox sin bildetråd!


PsychoLynx

Recommended Posts

Siden

1. Carma er så bråtøff med å ønske seg bilder i min tråd, og

2. Kotox, gubben til Carma, har meldt seg inn her og frivillig stiller opp som modell, så

MÅTTE DENNE TRÅDEN BLI LAGET!

Så, kom igjen folkens! Bare å ønske bilder fra Carma, gjerne AV Kotox!

Nå kan dere gi meg en liten pause i min tråd. :rolleyes::P

Vi begynner...

Jeg vil se et bilde av en mann (fortrinnsvis Kotox da) som tvangskoser en hund :P (begynne snilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar
haha, ja dette kan bli artig!

men noe undertøy blir det neppe, har mine grenser :P

Hehe.. Virket ikke som det på den andre tråden? :P

Siden jeg er så snill, kan du få ha på noe klær under da vettu.. altså under undertøyet..

Også vil jeg se flere bilder av Buffy som hopper ut i vannet

Og at Buffy lever opp til navnet sitt. (Buffy the vampireslayer) Tolkes som du vil.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Virket ikke som det på den andre tråden? :P

Siden jeg er så snill, kan du få ha på noe klær under da vettu.. altså under undertøyet..

Hehe, må nok skuffe de fleste med at det blir lite nudity her, men mye annet artig sikkert (Er jeg redd!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall småfemi OC! :P

Og jaaaada, han har selvfølgelig MITT undertøy under klærne! :P

342.jpg

Selvfølgelig har han det.. :P

Hehe, må nok skuffe de fleste med at det blir lite nudity her, men mye annet artig sikkert (Er jeg redd!) :P

Hehe, det var ikke det jeg tenkte på i det hele tatt.. Forestilte meg å ha undertøy utenpå andre klær jeg.. Det er du som tenker nudity med en gang.. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har han det.. :P

Hehe, det var ikke det jeg tenkte på i det hele tatt.. Forestilte meg å ha undertøy utenpå andre klær jeg.. Det er du som tenker nudity med en gang.. hehe :P

Ja sikkert, ser rett igjennom dere alle!

Dere vil bare se meg NAKEN dere! Vel, det fins andre forum for slikt!! (Ikke at jeg er der! :P )

Makan til folkeslag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånne skitne tanker du har, kjære! De andre tenkte jo ikke sånn i det hele tatt så du vel! :P

Her kommer noen litt vilkårlig valgte bilder av Buffy som hopper i vannet... Har vel ca en million av de! :P

Buffy hopper mens Bridie (og OC bak der) ikke tør helt.... :P

085-1.jpg

Ingenting å si på stilen!

241-1.jpg

Dynket meg med dette stupet her..... <_<

260.jpg

170-1.jpg

Sånn! Det får være nok stupeBuffy for i dag! :P

Må tenke litt på vampyrdreperen.... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikkert, ser rett igjennom dere alle!

Dere vil bare se meg NAKEN dere! Vel, det fins andre forum for slikt! (Ikke at jeg er der! :P )

Makan til folkeslag! :P

Haha, naken er vel ikke MED undertøy? :P Eller har det blitt nye regler nå? :P

Morsomme badebilder :P

Gleder meg til vampyrdreperen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere må nok være litt tålmodige her da... OC er hjemme i Krokstadelva han nå og jeg sitter her nord og venter med lengsel og smerte... Så alt jeg ikke har fra før må lissåm vente til han kommer hit igjen! :P

"Buffy og Ole gjør ting de ikke kan"? Sammen liksom....? Eller hver for seg....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Marit, nå syns jeg du slipper ekstremt lett unna! :P
På tide!! Har sommerferie jeg nå! :rolleyes:

Synd at denne kom så lenge etter PsychoLynx sin tråd, for nå har jeg snart ikke mer fantasi igjen. :P

Ingen som har sagt at ikke de kan få samme ønskene som meg da ;) Men husk at Buffy er en bc som ikke er like gal som Bridie :P

"Buffy og Ole gjør ting de ikke kan"? Sammen liksom....? Eller hver for seg....??

Fri tolkning :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så da kan vi egentlig bare si at Carma skal skaffe alle bildene som du har skaffet i din tråd? :lol:

;) Ja DET syns jeg var en god ide... Jeg tror tilogmed jeg kan ta på meg å ramse opp alt i en tråd til Carma her, om det sku være av interesse? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...